عاشقانه‌ای که مثل بمب ترکید


عاشقانه‌ای که مثل بمب ترکید

شهرآرا آنلاین (/fa/component/roojanews/frame.html?href=../../) - «بمب؛ یک عاشقانه» با بازی لیلاحاتمی و پیمان معادی که روایتگر داستانی عاشقانه از دوران جنگ است، با استقبال خوب تماشاگران مشهدی در هفته گذشته توانست در صدر جدول فروش...


شهرآرا آنلاین - «بمب؛ یک عاشقانه» با بازی لیلاحاتمی و پیمان معادی که روایتگر داستانی عاشقانه از دوران جنگ است، با استقبال خوب تماشاگران مشهدی در هفته گذشته توانست در صدر جدول فروش این هفته قرار گیرد. جدیدترین ساخته پیمان معادی در یک هفته، مجموع فروشش در سینماهای کشور را به یک میلیارد تومان رسانده‌ است. در رده دوم جدول فروش هفتگی سینماهای مشهد، «کلمبوس» به‌کارگردانی هاتف علیمردانی قرار دارد. علیمردانی که پیش از این فیلم‌های اجتماعی پرطرفداری چون «کوچه بی‌نام» و «آباجان» را کارگردانی کرده‌، این‌بار با یک فیلم کمدی، توانسته‌ است نظر مخاطبان را جلب کند.

فیلم «مارموز» کمال تبریزی در رده سوم جدول قرار دارد. این فیلم که تنها سه روز از آغاز اکرانش می‌گذرد، با داشتن مضمون کمدی سیاسی و بهره‌گیری از بازیگرانی چون حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی و مانی حقیقی توانسته‌ است در اولویت سینمادوستان مشهدی قرار گیرد. از دیگر نکات جالب توجه جدول، می‌توان به کاهش فروش چشمگیر فیلم اجتماعی «آستیگمات» اشاره کرد.

این فیلم هفته گذشته با فروش ۴۶میلیون تومانی در صدر جدول قرار داشت و این هفته با فروش ١٩میلیون تومانی به رده هفتم جدول سقوط کرده‌ است. قسمتی از این کاهش فروش را شاید بتوان به افزایش فیلم‌های روی پرده و کم شدن سالن‌هایی که آستیگمات را نمایش می‌دادند، مربوط دانست.

در این بین، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» هومن سیدی که پیش‌تر از آستیگمات اکرانش آغاز شده‌ بود، همچنان با استقبال تماشاگران روبه‌روست و توانسته است در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟