کارگردان فیلم Bumblebee: نمی‌توانستم از آخرین فیلم فرانچایز ترنسفورمرز فراتر بروم


کارگردان فیلم Bumblebee: نمی‌توانستم از آخرین فیلم فرانچایز ترنسفورمرز فراتر بروم

کمپانی پارامونت قصد دارد تا فیلم Bumblebee را به عنوان جبرانی از فروش ناموفق برای آخرین فیلم از فرانچایز ترنسفورمرز در اختیار طرفداران و منتقدین قرار دهد. به نظر می‌رسد که فیلم Bumblebee قصد دارد تا با قرار گرفتن در مسیری جدید، داستان متفاوتی را نسبت به آخرین فیلم از مجموعه‌ی ترنسفورمرز یعنی Transformers: The Last Knight ارائه دهد. داستان فیلم به...

کمپانی پارامونت قصد دارد تا فیلم Bumblebee را به عنوان جبرانی از فروش ناموفق برای آخرین فیلم از فرانچایز ترنسفورمرز در اختیار طرفداران و منتقدین قرار دهد.

به نظر می‌رسد که فیلم Bumblebee قصد دارد تا با قرار گرفتن در مسیری جدید، داستان متفاوتی را نسبت به آخرین فیلم از مجموعه‌ی ترنسفورمرز یعنی Transformers: The Last Knight ارائه دهد. داستان فیلم به جای پرداختن به ماجراجویی‌های گذشته، رابطه‌ی دوستانه بین یک اتوروبوت و دوست صمیمی‌اش را به تصویر خواهد کشید. تراویس نایت، دومین کارگردان این فرانچایز اکشن، دلایل خود را برای فاصله گرفتن از رویکرد‌های کارگردان قبلی این سری، یعنی مایک بی توضیح داد:

این کار هیچ ارتباطی با بازخوردهای طرفداران نداشت. این فیلم تنها داستانی بوده که برای مدت طولانی در ذهن من لانه کرده بود و من واقعا می‌خواستم که آن را با بقیه‌ی جهان نیز در اشتراک بگذارم. آخرین فیلم از مجموعه ترنسفورمرز حقیقتا از تحسین برانگیزترین فیلم هایی است که دیده‌ام و به جرات می‌توان گفت که من هرگز موفق به ساخت چیزی فراتر از آن نخواهم شد. من قصد داشتم تا با تمرکز بر یکی از شخصیت‌های این فیلم، با بمبی از هیجانات، طرفداران را به تعادلی از احساسات برسانم. رابطه‌ی هستی برای من از هر چیز دیگر در فیلم، بیشتر اهمیت داشت. اگر این رابطه مهم جلوه نمی‌کرد، مابقی عناصر فیلم از اهمیت چندانی برخوردار نبود.

گرچه تراویس نایت علی‌رغم طی کردن مسیری متفاوت نسبت به قبل، همچنان از تجربیات کارگردان قبلی فیلم در تهیه و ساخت فیلم Bumblebee بهره برد. نایت همچنین اضافه کرد:

به راستی که مایکل بی از دیدگاه بسیاری از کارگردانان، یک تهیه‌کننده‌ی رویایی و بی نقص است. در همان اوایل شروع ساخت فیلم، من تجربیات زیادی از فلسفه‌ی وی بر داستان ترنسفورمرز کسب کردم. او به انتخاب من در مسائل مربوط به تهیه‌ی فیلم نهایت احترام را می‌گذاشت و همچنین نسبت به خط داستانیِ فیلم، حمایت زیادی نشان می‌داد. این را هم بگویم که باید ایده‌ی اصلی این فیلم را متشکر استیون اسپیلبرگ باشیم.

به نطر می‌رسد که نایت با تکیه بر کمک بسیاری از افراد شاخص سینما نظیر استیون اسپیلبرگ، نهایت تلاش خود را در جهت پیشبرد هرچه بهتر این فیلم به کار بسته است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کارگردان فیلم Bumblebee: نمی‌توانستم از آخرین فیلم فرانچایز ترنسفورمرز فراتر بروم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)