گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شیراز با حضور مسئولان دانشگاه و بنیاد شهید در تالار مرحوم دکتر مصطفوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شیراز با حضور مسئولان دانشگاه و بنیاد شهید در تالار مرحوم دکتر مصطفوی برگزار شد.

در این نشست دکتر حمید نادگران، رئیس دانشگاه شیراز، دکتر علیرضا افشاریفر قائم مقام رئیس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر جواد ملازاده مدیر کل اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، دکتر نصیری معاون پارک علم و فناری استان فارس و آقای راهی مدیرکل بنیاد شهید استان فارس حضور داشتند.

حمید نادگران رئیس دانشگاه شیراز در این مراسم گفت : سطح خدمت رسانی و تعامل با یادگاران دفاع مقدس و همسران و فرزندان شاهد و ایثارگر باید بیش از وضعیت موجود باشد؛ لیکن برخی محدودیت ها نیز وجود دارد و در همین رابطه از مدیر اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه درخواست می شود تا با ارایه یک طرح جامع، راه پیشرفت بیشتر این دانشجویان مهیا گردد.

وی افزود: تعامل موجود بین سازمان بنیاد شهید و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه باید بیش از پیش گسترش یابد؛ چرا که دانشجویان رسالت تحصیل خود را به خوبی انجام داده اند و خواهند داد و باید به این عزیزان خدمت بیشتری ارایه گردد.

ملازاده مدیر کل اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر هم این نشست گفت: با توجه به شرایط فعلی و تحریم های ظالمانه، ایثارگری در ابعاد مختلف ضروری است و تقویت روحیه علمی و فرهنگی ایثارگران از اهداف مهم اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه می باشد .

دانشجویان شاهد و ایثارگر گرد هم آمدند

وی افزود: مرتبط بودن رشته های تحصیلی و نیاز جامعه از ضروریات است و یکی از راه حل ها می تواند برقراری ارتباط دانشجویان نخبه ایثارگر با پارک علم و فناوری و راه اندازی شرکت های دانش بنیان باشد.

در ادامه، راهی، مدیرکل بنیاد شهید استان فارس هم با قدردانی از مسئولان دانشگاه برای توجه به دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت : کوشش علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر باعث می شود خستگی از تن ما و مسئولان دانشگاه برطرف شود .

وی خطاب به دانشجویان اظهار داشت: کارنامه پدران شما با مهر رضایت خداوند متعال تایید شده است و کارنامه شما با تلاشتان رقم می خورد و خوشحالیم که دانشجویان شاهد و ایثارگر با کارنامه علمی درخشان رسالت خود را به خوبی انجام می دهند.

نصیری، معاون پارک علم و فناوری استان فارس نیز بیان کرد : دانشجویان معرفی شده به پارک علم و فناوری استان فارس، در کلاس های مهارت آموزی به صورت رایگان شرکت می نمایند.

در ادامه تعدادی از دانشجویان نخبه و برتر شاهد و ایثارگر به بیان دیدگاه ها و پرسش های خود پرداختند و مسئولان حاضر در جلسه به آنها پاسخ دادند.