جنگ جهانی جمعیت؛ فتنه نرم و خاموش آخرالزمان


جنگ جهانی  جمعیت؛ فتنه نرم و خاموش آخرالزمان

آنچه غرب و آمریکا در حوزه کنترل جمعیت انجام می دهند «جنگ جهانی جمعیت» است؛ شاهد آنکه در ایران نرخ رشد در کمتر از نیم قرن یعنی از سال 1345 که 3.1 بود در سال 1395 به رقم 1.24 رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، وقتی صحبت از فتنه های آخرالزمان که به کرات در روایات از آن سخن به میان آمده، می شود انتظار اغلب ما وقوع حوادث خرق عادت و شگفت آور است که تا کنون شاهد آنها نبوده ایم، در حالی که بی خبر از آنیم که بسیاری از این فتنه ها کاملاً نرم و در قالب های پذیرفته شده سبک زندگی عرضه می شود و بسیاری از ما بی آنکه بدانیم، با این فتنه ها همراه شده و حتی فراتر، مجری آنها می شویم.

ازجمله این فتنه ها که متاسفانه به تصریح صاحب نظران و کارشناسان در لایه های بنیادین فرهنگ و جامعه نفوذ و رسوخ کرده، مسئله کنترل جمعیت است که سیاست هایش توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تدوین، ابلاغ و اجرا می شود.

باید توجه داشت این ادعایی ایرانی شیعی نیست بلکه «صدای روسیه» در گزارشی ویژه از طرح‌های آینده آمریکا جهت تسلط بر جمعیت کره زمین خبر داده است. رادیو دولتی صدای روسیه در 13 آوریل 2014 (24 فروردین) در مقاله‌ای با عنوان «روی تاریک آمریکا: عقیم‌سازی با هدف کاهش جمعیت کره زمین» به قلم «میلنا زمیلجانیچ» (Milena Zmiljanitsch) خبر از طرح‌های یک‌جانبه‌گرایانه ایالات متحده آمریکا داد که به واسطه آن قصد دارد تمرکز جمعیتی کشورهای جهان را با توجه به مصالح ملی خود تنظیم کند.

جنگ جهانی  جمعیت؛ فتنه نرم و خاموش آخرالزمان

آمریکا برای اجرای نیات خود در حوزه جمعیت و تبدیل کشورهای پرجمعیت به کم جمعیت و تجزیه آنها، سیاست های متنوعی را دنبال می کند ازجمله: تشویق یا ایجاد فشار بر کشورهای در حال توسعه و اسلامی برای کاهش جمعیت که بعضاً در این باره به نفوذ غیرمستقیم بر مدیران سیاسی متوسل می شود؛ اجرای طرح توسعه دموکراسی و آزادی و حقوق بشر بویژه برای زنان و جذب آنها به بازار کار و اشتغال، دخالت های مالی و ارائه خدمات ذیربط و ایجاد جنگ های داخلی در جهت تجزیه و کاهش جمعیت.

توسل آمریکا به فرهنگ در جنگ جمعیت

البته آمریکا و همدستانش به فرهنگ و تهاجم نرم از طریق آن، در اعمال سیاست های جمعیتی نگاهی ویژه دارند، و می کوشند تا از این مسیر موفق به تغییر ارزش های جوامعِ در حال توسعه بویژه کشورهای اسلامی شوند لذا در این باره به راهبردهایی همچون تاکید بر اهمیت منافع مادی و حاکمیت اقتصاد بر برنامه ریزی های اجتماعی، تضعیف و تزلزل ارزش های اساسی و اخلاق عمومی جامعه، تاکید بر اهمیت منافع فردی بر منافع خانوادگی و اجتماعی، گسترش سیطره فردگرایی و لذت طلبی، حاکمیت اومانیسم و نفی دین در فرهنگ عمومی جامعه(سکولاریسم)، فشار اقتصادی بر خانواده ها با توسعه فرهنگ مصرف گرایی و احساس عدم رضایت از امکانات و وضع موجود و با این تاکید که تعدد فرزندان مانع رفاه و آرامش است، تاکید بر ضرورت کاهش جمعیت برای رسیدن به رشد اجتماعی و اقتصادی در برنامه های توسعه دولت ها و نیز استفاده ابزاری از بهداشت و سلامت مادر و فرزند به عنوان یکی از راه های کنترل جمعیت بویژه در کشورهای اسلامی متوسل می شوند.

جنگ جهانی  جمعیت؛ فتنه نرم و خاموش آخرالزمان

همچنین است تبلیغ و تاکید بر ایجاد تغییراتی با عنوان آزادی و استقلال زن و رشد اجتماعی او و استفاده ابزاری از دین به عنوان مهمترین عامل تأثیرگذار و موفق در اجرای این سیاست ها؛ آنها به شیوه کاذب از برخی عالمان دینی نیز در پیشبرد سیاست های شان استفاده می کنند، بدین صورت که با توصیه و تجویز سیاست های کنترل جمعیت توسط این علما، مردم می پندارند که این سیاست مغایر با ارزش ها و آموزه های دینی نیست!

مصادیق همه این سیاست ها به خوبی در کشورهای مختلف به ویژه جهان اسلام عینی و ملموس است؛ چنان که در عراق، سوریه و یمن با جنگ های داخلی و درگیری و حمایت از تروریست هایی همچون داعش سعی در نسل کشی و کاهش جمعیت مسلمانان به ویژه شیعه دارند و در ایران با نفوذ فرهنگی و حاکم کردن فضای تک فرزندی و بی فرزندی، می کوشند جامعه شیعی ایران را از افزایش جمعیت که از لوازم قدرت و بالندگی است دلسرد کرده و با بهانه های روشنفکری مانع افزایش جمعیت شیعیان در ایران اسلامی شوند.

چشم‌انداز آمریکا در عقیم‌سازی کشورها

برای این سیاست ها مصادیق واقعی وجود دارد؛ در سال 1974 پیمانی موسوم به «توافقنامه 200» (NSSM 200) منعقد شد که طراح آن «هنری کیسینجر» مشاور وقت امنیت ملی آمریکا بود. موضوع این پیمان که تا سال 1989 محرمانه ماند عبارت بود از بررسی رشد جمعیت در جهان و آثار آن بر امنیت ایالات متحده و منافع خارجی آمریکا.

جنگ جهانی  جمعیت؛ فتنه نرم و خاموش آخرالزمان

«کیسینجر» در این طرح، اقداماتی برای کاهش چشمگیر جمعیت پیشنهاد کرده و نوشته بود: «اکنون جهان غرب، به واردات- صادرات مواد معدنی از کشورهای در حال توسعه وابسته است. اگر رشد جمعیت این کشورها بخواهد مانع توسعه اقتصادی ما و پیشرفت‌های اجتماعی بشود، این بی‌ثباتی به این معنی است که تولیدات آتی و ذخایر معدنی این کشورها نیز با رکود مواجه خواهند شد.»

«توافقنامه 200» پیشنهاد می‌کند آمریکا برای آنکه بتواند بر سرمایه‌های زیرزمینی کشورها تسلط یابد، باید جمعیت آن‌ها را به طرز آشکاری کاهش دهد.

در این میان ایران هم به دلیل استبکارستیزی دیرینه بویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از این پروژه مصون نمانده و در معرض جنگ جمعیتی آمریکا و همدستانش قرار گرفته است.

سونامی پیری در کشورها

«صالح قاسمی» در نشست ماهانه فرهنگ مهدوی از آنچه غرب و آمریکا در حوزه کنترل جمعیت انجام می دهند به «جنگ جهانی جمعیت» تعبیر کرد و گفت: شاهد عینی این جنگ آنکه در ایران سیاست های کنترل جمعیت با سرعتی فزاینده پیاده شده است، چنان که نرخ رشد در کمتر از نیم قرن یعنی از سال 1345 که 3.1 بود در سال 1395 به رقم 1.24 رسیده است.

جنگ جهانی  جمعیت؛ فتنه نرم و خاموش آخرالزمان

این پژوهشگر و مولف تاکید کرد: نرخ باروری نیز که در سال 1365 برابر با 6.5 فرزند برای هر زن ایرانی بود، در سال 1395 به 1.8 فرزند برای هر زن رسید که این رقم در شهرهای بزرگ به کمتر از عدد یک هم می رسد.

جنگ جهانی  جمعیت؛ فتنه نرم و خاموش آخرالزمان

قاسمی تاکید کرد: اکنون حدود 9 درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می دهند که این رقم با گذشت تنها 35 سال به بیش از 30 درصد افزایش می یابد که با این سرعت فزاینده ما رکورد دار سرعت سالمندی در دنیا خواهیم شد. چنان که مقاله ای با عنوان «بحران خاموش باروری در ایران» اشاره می شود که جمعیت 15 تا 24 سال ایران تا سال 2030 به کمترین میزان خود می رسد و جمعیت بالای 40 سال 110 درصد افزایش می یابد.

تلاش آمریکا برای افزایش جمعیت خود

جنگ جهانی  جمعیت؛ فتنه نرم و خاموش آخرالزمان

اگرچه آمریکا چشم اندازی کلان برای عقیم سازی و پیری جمعیت کشورها دارد و فتنه های جمعیتی خود را در کشورهای توسعه یافته و اسلامی پیاده می کند و در تلاش است تا از رشد جمعیت به عنوان ابزار رشد و قدرت آنها جلوگیری کند اما در مقابل با توسل به اسباب و علل مختلف می کوشد تا جمعیت خود را افزایش دهد؛ برای مثال و به گزارش فارس، هر سال طرح‌ها و قوانین بسیاری در حمایت از نهاد خانواده و در جهت پرورش فرزندان در بستر خانواده پیشنهاد، تصویب و اجرا می‌شوند. ازجمله این طرح‌ها که در ایالات‌متحده در تاریخ 13 سپتامبر 2016 میلادی ارائه شد، طرحی مبتنی بر ساماندهی سیاست‌های مالیاتی دولت فدرال در راستای تسهیل پرورش فرزندان در درون خانواده است.

این طرح با اقدام به بازنویسی نرخ‌های مالیاتی این امکان را به والدین شاغل می‌دهد تا هزینه‌های مراقبت از کودکان تا چهار فرزند و همچنین وابستگان سالخورده را از مالیاتی که باید به دولت بپردازند، کسر کنند.

علاوه بر این، این طرح سعی در ایجاد اصلاحات منظمی در جهت ترویج راه‌حل‌های جدید خانواده محور و جامعه‌محور دارد، همچنین، اصلاحاتی برای افزایش انگیزه کارفرمایان برای ایجاد امکانات مراقبت از کودک در محل کار ایجاد می­کند.

این سیاست های افزایش جمعیت در حالی در ایالات متحده اجرا می شود که آنها در دیگر کشورها در حال ایجاد انقلاب های خانوادگی با مدیریت یهود هستند!

به گفته صالح قاسمی، هشت سال پیش برژینسکی گفت: من به سیاستمداران کشورم توصیه کردم از فکر حمله به تاسیسات ایران اجتناب کنند، چون تغییرات و تحولات جمعیتی در ایران به نفع این کشور نیست و به زبان ساده تغییر سبک زندگی ایرانیان تا 20 تا 30 سال دیگر، باعث نابودی خودشان توسط خودشان خواهد شد.

این پژوهشگر تاکید کرد: افزایش سن ازدواج، بی رغبتی نسبت به فرزندآوری، آمار بالای ناباروری (از هر 10 زوج دو زوج نابارور هستند) و تبلیغ این تفکر که سن فرزندآوری 25 تا 35 سالگی است در حالی که این بازه از 17 تا 42 سالگی را شامل می شود و نوزادانی که پیش و بعد از آن به دنیا آیند لقب «طلایی» می گیرند، ربط دادن مسائل معیشتی به فرزندآوری در حالی که مرفهان میل کمتری نسبت به بچه دار شدن دارند و بازتعریف مفهوم لذت در کشور و ... نشان از وقوع این انقلاب دارد.

جمعیت؛ پشتوانه قیام و حکومت امام عصر(عج)

جنگ جهانی  جمعیت؛ فتنه نرم و خاموش آخرالزمان

این در حالی است که جامعه منتظر و مدعی زمینه سازی ظهور منجی موعود عجل الله تعالی فرجه که قرار است در سایه دولت کریمه ایشان عدالت به معنای حقیقی و تام و تمامش تجلی یابد، نمی تواند و نباید به مسئله ای با اهمیت جمعیت به عنوان پشتوانه قدرت و عزت کشور بی تفاوت باشد، ادعای انتظار کند و مجری سیاست های آخرالزمانی آمریکا شود.

حجت الاسلام «محمد صرفی» با اشاره به تاکید اسلام بر فرزندآوری و افزایش جمعیت از این طریق، گفت: خداوند در آیات متعدد اهمیت این مسئله را یادآور می شود، چنان که در آیات 46 سوره مبارکه کهف و 12 سوره مبارکه نوح می فرماید: «الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِینَةُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا ... ؛ مال و فرزندان زیب و زینت حیات دنیاست... »، «وَیُمْدِدْکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَیَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَیَجْعَلْ لَکُمْ أَنْهَارًا؛ و شما را با اموال و فرزندان فراوان کمک کند و باغ های سرسبز و نهرهای جاری در اختیارتان قرار دهد!».

کارشناس مهدوی تصریح کرد: بنابر نتایج تحقیقات، مدیریت آینده جهان از آن کشورهایی است که نیروی کار بیشتری داشته باشند زیرا تولید نیازمند نیروی انسانی است که امروزه نیروی انسانی در تمام بخش های مهم دولتی، به دلیل اهمیت، مرکزی را به خود اختصاص داده است اما طرح های کنترل جمعیت، نیروی کار جوان کشور را که بنا دارد زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) باشد، کاهش می دهند.

وی ازدیاد نسل و افزایش نیروی جوان را عامل رونق اقتصادی جوامع اسلامی دانست و بیان کرد: اگر این نیروها در خانواده تربیت نشوند، اقتصاد ما با اقتصاد جهانی دولت کریمه ولی عصر(عج) پیوند نمی خورد. اساسا با وجود نسل جوان است که می توان استکبارستیز بود.

صرفی با بیان اینکه وجود فرزندان به دلیل امیدآفرینی، به جامعه منتظر نشاط و پویایی می بخشد، تاکید کرد: در دعای پرفیض ندبه می خوانیم: «أَتَرانا نَحُفُّ بِکَ وَ أَنْتَ تَأُمُّ الْمَلَأَ، وَ قَدْ مَلَأْتَ الْأَرْضَ عَدْلاً؟ وَ أَذَقْتَ أَعْداءَکَ هَواناً وَ عِقاباً؛ آیا خواهیم دید که ما به گرد تو حلقه زده و تو با سپاه تمام روى زمین را پر از عدل و داد کرده باشى؟ و دشمنانت را کیفر خوارى و عقاب بچشانى»، اگر افزایش جمعیت و تربیت نسل منتظر در جامعه ما به حاشیه برود چنین حلقه ای دور امام عصر(عج) شکل نمی گیرد.

بنا بر این، می توان نتیجه گرفت اگرچه آمریکا با فتنه های آخرالزمانی اش درصدد کاهش جمعیت منتظران و زمینه سازان ظهور امام عصر(عج) است اما بر مهدی باوران و شیعیان است که در این میدان بازی نخورده و راه را از بیراهه تشخیص دهند و به بهانه های غیرقابل توجیه با دشمن در پروسه کاهش جمعیت همدست نشوند.

*آمنه مستقیمی

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند