اوت لت ویاپورت کجاست؟


شاید قیمت و کیفیت اجناس برای شما بیشتر از مد روز بودن آن اهمیت داشته باشد. در این صورت، اوت لت ها بهترین مکان برای خرید شما هستند. در این مراکز می توانید اجناس مرغوب را با قیمتی مناسب تهیه کنید. یکی از مهم ترین این اوت لت ها در استانبول، ویاپورت نام دارد. در این مطلب در مورد آن بخوانید.

شاید قیمت و کیفیت اجناس برای شما بیشتر از مد روز بودن آن اهمیت داشته باشد. در این صورت، اوت لت‌ها بهترین مکان برای خرید شما هستند. در این مراکز می‌توانید اجناس مرغوب را با قیمتی مناسب تهیه کنید. یکی از مهم‌ترین این اوت لت‌ها در استانبول، ویاپورت نام دارد. در این مطلب در مورد آن بخوانید.

درباره اوت لت (outlet) بیشتر بدانید

معنای لغوی اوت لت (outlet) «حراجی» است. نخستین فروشگاه‌های‌ اوت لت در دهه 30 در شرق ایالات متحده ساخته شدند. صاحبان برند‌های مختلف اجناس آسیب‌دیده و مازاد خود را در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رساندند. رفته رفته این مراکز گسترش یافتند و شعبه‌های مختلفی در سراسر جهان ساختند. هم‌چنین چند سالی است که این مراکز در استانبول پا گرفته‌اند و تعداد آن‌ها بی‌شمار شده است. در این فروشگاه‌ها می‌توانید انواع برندها را با قیمتی مناسب بخرید. بنیانگذار این فروشگاه‌ها را به هارولد آفوند، بیانگذار کمپانی کفش دکستر، نسبت داده‌اند. امروزه اوت لت‌ها تاثیر به سزایی در اقتصاد کشورها دارند و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

اوت لت ویاپورت کجاست؟

اوت لت ویاپورت کجاست؟

ویاپورت مجموعه تجاری_تفریحی‌ است که در سال 2008 در بخش آسیایی استانبول تاسیس شد. مکان دقیق این مجموعه نزدیک فرودگاه سبیحا (Sabiha) واقع در منطقه پیندیک است. با اتوبوس‌هایی که تا ایستگاه İlaç Fabrikası می‌روند می‌توانید خود را به این مرکز برسانید. از این ایستگاه تا اوت لت حدود 10 دقیقه پیاده روی لازم است.

در اوت لت ویاپورت چه می‌بینیم؟

ویاپورت دارای بخش‌های مختلف تفریحی، لوکس و اوت لت است که با معماری قدیمی ساخته شده. در این مجموعه علاوه بر اینکه برندهای معروف دنیا را با قیمتی مناسب می‌توانید بخرید، می‌توانید از تفریحات متنوع لذت ببرید. در مرکز ویاپورت بخش‌های مختلفی مثل شهربازی، آمفی تئاتر، سینما، بولینگ، پیست اسب‌سواری، پیست ماشین بازی و.. دیده می‌شود. هم‌چنین این مرکز دارای تعداد زیادی فروشگاه، نمایشگاه، داروخانه، هتل و دریاچه مصنوعی است. امکانات رفاهی و خدماتی پیشرفته‌ای نیز در این مرکز دیده می‌شود.

اوت لت ویاپورت کجاست؟



1397/10/06 | کد مطلب: 4362
برچسب‌ها: استانبول
اوت لت ویاپورت کجاست؟
اوت لت ویاپورت کجاست؟ سیما رفیعی
اوت لت ویاپورت کجاست؟

کارشناس ارشد فلسفه غرب، علاقه‌مند به سینما، مطالعه و ورزش


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند