ستاره آبی ها سرخپوش می شود!


روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد در ادامه هدف گرفتن استعدادهای جوان انگلیسی توسط تیم‌های بزرگ بوندس‌لیگا، مذاکرات باشگاه بایرن مونیخ با چلسی برای جذب کالوم هادسون اودوی، وینگر جوان و انگلیسی این باشگاه که 18 سال سن دارد به مراحل نهایی رسیده و بایرن مونیخ آماده است با امضای قراردادی به ارزش 13 میلیون پوند، هادسون اودی را به خدمت بگیرد. هادسون...

ستاره آبی ها سرخپوش می شود!

دیلی میل: اودوی ژانویه به بایرن می‌رود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۸
ستاره آبی ها سرخپوش می شود!

به گزارش دیلی‌میل مذاکرات بایرن مونیخ با چلسی برای جذب کالوم هادسون اودوی وینگر جوان انگلیسی این باشگاه به مراحل پایانی رسیده و بایرن به زودی او را به خدمت خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد در ادامه هدف گرفتن استعدادهای جوان انگلیسی توسط تیم‌های بزرگ بوندس‌لیگا، مذاکرات باشگاه بایرن مونیخ با چلسی برای جذب کالوم هادسون اودوی، وینگر جوان و انگلیسی این باشگاه که ۱۸ سال سن دارد به مراحل نهایی رسیده و بایرن مونیخ آماده است با امضای قراردادی به ارزش ۱۳ میلیون پوند، هادسون اودی را به خدمت بگیرد.

هادسون اودی در فصل جاری که مائوریسیو ساری هدایت چلسی را به دست گرفته نتوانسته آنطور که مایل بوده در بازی‌های زیادی به میدان برود و به پیوستن به بایرن مونیخ علاقه نشان داده است. دیلی میلی می‌گوید چلسی اما مایل است در قرارداد هادسون اودوی بندی بیاید که امکان خرید دوباره او را برای چلسی در نظر بگیرد.

بنا به گزارش دیلی‌میل، علاوه بر بایرن مونیخ رقیب آلمانی این تیم، بوروسیا دورتموند هم به جذب هادسون اودوی علاقه داشته ولی به نظر می‌رسد بایرن مونیخ توانسته گوی سبقت را از دورتموند برباید و اگر مشکل خاصی پیش نیاید با شروع فرصت نقل و انتقالات ژانویه این وینگر جوان چلسی به بایرن مونیخ منتقل خواهد شد.

دیلی‌میل، هادسون اودوی را یکی از بااستعدادترین بازیکنان فارغ التحصیل آکادمی چلسی در سالهای اخیر معرفی کرده و می‌گوید او به دلیل اینکه در دوران زمامداری مائوریسیو ساری کمتر به میدان فرستاده شده است قصد دارد چلسی را ترک کرده و بخت خود را در تیمی جدید بیازماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی