سرمربی تیم ملی عمان : هدف اصلی ما بالا رفتن و پیشرفت است


پیم فربیک ، سرمربی هلندی تیم ملی عمان رضایت خود را از عملکرد بازیکنانش مقابل هند ابراز کرد. او در این مورد گفت: فکر می کنم از این تقابل بهترین استفاده را بردیم. به ویژه به دلیل اینکه بازی با ترکمنستان یا ازبکستان، شباهت هایی به این جدال دارد. پیم فربیک افزود: فوتبال هند در این سال ها پیشرفت زیادی کرده است و بهترین گواه این ادعا، عملکرد آنها در...

سرمربی تیم ملی عمان : هدف اصلی ما بالا رفتن و پیشرفت است

پیم فربیک : ما برنامه بلند مدتی داشته ایم و آن را دنبال کرده ایم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۲۶
سرمربی تیم ملی عمان : هدف اصلی ما بالا رفتن و پیشرفت است

سرمربی هلندی تیم ملی عمان در آستانه جام ملتهای آسیا ضمن دشوار خواندن گروه تیمش، تاکید کرد عمان برای کسب بیشترین امتیاز مقابل رقبا به میدان می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیم فربیک ، سرمربی هلندی تیم ملی عمان رضایت خود را از عملکرد بازیکنانش مقابل هند ابراز کرد. او در این مورد گفت:

فکر می کنم از این تقابل بهترین استفاده را بردیم. به ویژه به دلیل اینکه بازی با ترکمنستان یا ازبکستان، شباهت هایی به این جدال دارد.

پیم فربیک افزود:

فوتبال هند در این سال ها پیشرفت زیادی کرده است و بهترین گواه این ادعا، عملکرد آنها در بازی دوستانه مقابل ما و همچنین دیدار مقابل چین بود؛ جایی که تیم چین حتی نتوانست دروازه هند را باز کند و این قدرت دفاعی این تیم را نشان می دهد. هندی ها در فاز تهاجمی هم پیشرفت کرده اند.

پیم فربیک درباره تیم عمان گفت:

ما برنامه بلند مدتی داشته ایم و آن را دنبال کرده ایم. توسعه و پیشرفت فوق العاده ای در تیم ما از همه نظر وجود داشته است. از کمپ ابوظبی و اردوی فعلی هم به خوبی بهره برده ایم. ما دو بازی برابر استرالیا و تایلند داریم که هم برای کادر فنی و هم برای بازیکنان مفید است.

سرمربی هلندی عمان در ادامه گفت:

ما اهداف بزرگی داریم اما با توجه به داشته هایمان با هر چالشی روبرو خواهیم شد. هدف اصلی ما بالا رفتن و پیشرفت است. ما در گروهمان ژاپن را داریم که قوی ترین تیم آسیا است. ازبکستان هم قدرتمند است اما عمان برای بیشترین امتیاز ممکن می جنگد. این تیم می خواهد در سطحی ظاهر شود که همه متوجه شوند فوتبال عمان چه پیشرفتی کرده است.

وی درباره انتظارات از تیمش گفت:

قهرمانی در جام خلیج فارس توجهات زیادی را به تیم ما جلب کرد و باعث شد همه در محاسباتشان عمان را نیز لحاظ کنند. این فاکتور روی کادر فنی و بازیکنان ما فشار وارد می کند.

پیم فربیک در مورد مصدومیت گلر باتجربه عمان نیز اشاره کرد:

به توانایی های فایز الرشیدی اطمینان دارم. او غیبت علی الحبسی را جبران خواهد کرد. فایز در بازی های گذشته نمایشی عالی داشته است و می تواند از دروازه عمان حراست کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید