کشور در حوزه فرهنگی و اقتصادی با فتنه دشمن مواجه است


کشور در حوزه فرهنگی و اقتصادی با فتنه دشمن مواجه است

تهران -ایرنا - امام جمعه موقت ورامین با بیان این که فتنه دشمنان هیچ گاه تمامی ندارد اظهار داشت : کشور در حوزه فرهنگی و اقتصادی با فتنه دشمن مواجه است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین گفت : ولایت فقیه رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اشراف زاده ها، نجومی بگیرها، چند تابعیتی ها، دل دادگان به غرب، غارتگران بیت المال و منفعت طلب های مقام پرست، ولایت فقیه را مانع مقاصد شوم خود می بینند .
وی افزود : توهین ها، تهدیدها، تحقیرها، هم نوایی با رسانه های مزدور بیگانه به این دلیل است که ولایت فقیه در برابر زیاده خواهی آنان ایستاده است.
وی گفت : امروز ایران اسلامی درحوزه های فرهنگی گرفتار فتنه جدی است .فضای مجازی، برخی تحرکات در حوزه فیلم و تئاتر و سینما و نشر کتاب از جمله اقداماتی است که دشمن علیه نظام تدارک دیده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز بسیاری از ضعف های حوزه اقتصادی ناشی از ضعف نظارت و مدیریت است، امروز دشمن می خواهد با جنگ اقتصادی که بخشی از آن ها مربوط به تحریم ها و بخش عمده دیگری نیز به عدم کفایت درونی مرتبط است، مردم را ناامید کند.
وی با اشاره به افول قدرت آمریکا در منطقه گفت : رئیس جمهور آمریکا با وجود تمام هزینه هایی که کشورش در عراق کرده مجبور شد تا از ترس به صورت پنهانی و شبانه به این کشور سفر کند، چرا که می داند خون مظلومان گریبان جنایتکاران را خواهد گرفت.
تهرام/7254 / 1539

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری