بازی اندروید بسکتبال Rival Stars Basketball


موبنا – در واقع گیم پلی این بازی بسکتبال تلفیقی از دو سبک کارتی و ورزشی می باشد بطوریکه در ابتدا شما با یک بازی کارتی روبرو خواهید شد و پس از مدتی خود را در میانه ی یک زمین بسکتبال خواهید دید که بایستی با انجام کارهای مختلف امتیاز خود را بالا ببرید. Rival Stars Basketball بازی رقابت ستاره های بسکتبال دارای دو بخش تک نفره و چند نفره می باشد ، در...

موبنا – در واقع گیم پلی این بازی بسکتبال تلفیقی از دو سبک کارتی و ورزشی می باشد بطوریکه در ابتدا شما با یک بازی کارتی روبرو خواهید شد و پس از مدتی خود را در میانه ی یک زمین بسکتبال خواهید دید که بایستی با انجام کارهای مختلف امتیاز خود را بالا ببرید.

بازی اندروید بسکتبال Rival Stars BasketballRival Stars Basketball

بازی رقابت ستاره های بسکتبال دارای دو بخش تک نفره و چند نفره می باشد ، در بخش تک نفره بایستی در برابر حریف های مختلف خود قرار بگیرید ، با پیشرفت در بازی به مرور تیم هایی که در برابر آن ها قرار می گیرید سخت تر می شوند و بایستی با دقت بیشتری در برابر آن ها بازی کنید. با استفاده از امتیازهایی که در هر مسابقه بدست می آورید می توانید بازیکنان تیم خود را ارتقاء بخشید و یا بازیکنان جدیدی را برای تیم خود به خدمت بگیرید. همانطور که اشاره کردیم بازی دارای بخش کارتی نیز می باشد و همانند همه ی بازی های مشابه این سبک ، کارتی که امتیاز بیشتری دارا می باشد برنده خواهد بود و تیم برنده ، امتیاز بیشتری دریافت می کند.

بازی اندروید بسکتبال Rival Stars BasketballRival Stars Basketball

بخش چند نفره ی بازی نیز از هیجان زیادی برخوردار است و شما بایستی در برابر تیم های مختلفی از سراسر جهان قرار بگیرید، با بردن مسابقات خود در این بخش امتیازهای بیشتری نیز دریافت می کنید و به مرور زمان به لیگ های بالاتری صعود خواهید کرد.همچنین این بخش دارای چالش های روزانه نیز می باشد که به شما این امکان را می دهد امتیاز و پول بیشتری کسب نمایید.

تصاویر بازی Rival Stars Basketball :

دانلود بازی Rival Stars Basketball :

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی