عکس ؛ وقتی شش بازیکن با هم حریف مسی نمی شوند!


بارسلونا سال 2019 را با پیروزی آغاز کرد اما در جریان پیروزی 2-1 کاتالانها مقابل ختافه، لیونل مسی هم گل اول بازی را به ثمر رساند و هم در نقش بازی‌ساز، نمایش خیره‌کننده‌ای داشت. نوشته عکس ؛ وقتی شش بازیکن با هم حریف مسی نمی شوند! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ وقتی شش بازیکن با هم حریف مسی نمی شوند!

درخشش استثنایی مسی مقابل ختافه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۱
عکس ؛ وقتی شش بازیکن با هم حریف مسی نمی شوند!

بارسلونا سال ۲۰۱۹ را با پیروزی آغاز کرد اما در جریان پیروزی ۲-۱ کاتالانها مقابل ختافه، لیونل مسی هم گل اول بازی را به ثمر رساند و هم در نقش بازی‌ساز، نمایش خیره‌کننده‌ای داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برای چهارمین سال پیاپی، لیونل مسی ، ابرستاره بارسلونا، اولین گل این تیم در شروع سال میلادی را به ثمر رساند ولی گذشته از این گل، در بازی بارسا مقابل ختافه، در نقش بازی‌ساز کاتالان‌ها درخششی استثنایی داشت و یکی از مهمترین عوامل پیروزی ۲-۱ بارسا مقابل ختافه بود. مسی در طول بازی مثل باد به این سو و آن سوی زمین سرکشی می‌کرد ولی یکی از جالب‌توجه‌ترین لحظات درخشش او زمانی بود که نیمی از بازیکنان ختافه همزمان به او هجوم آوردند تا توپ را از مسی‌ بگیرند.

مسی‌ که در دقیقه ۲۰ گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۲۷ بازی توپ را در اختیار گرفت و با سرعت به سمت محوطه جریمه حرکت کرد، محوطه جریمه‌ای که با تجمع متراکم بازیکنان ختافه و بارسلونا پر شده بود.

وقتی مسی به خط ۱۸قدم رسید، دو مدافع ختافه جلو آمدند تا او را پرس کنند. در همین حال، سه بازیکن دیگر ختافه هم حرکت مسی را از نزدیک دنبال می‌کردند و با سختی بسیار سعی داشتند از شماره ۱۰ افسانه‌ای بارسا عقب نمانند. دیمیتری فولکویر، بازیکن شماره ۲۴ ختافه هم در آخرین لحظات خود را در مسیر مسی‌ قرار داد تا شاید بتواند جلوی او را بگیرد. به این ترتیب در مجموع شش بازیکن ختافه همزمان به مسی هجوم آوردند تا مانع از حرکت او شوند.

اما مسی‌ در یکی از حرکات جادویی‌ای که به آنها مشهور است، کنترل توپ را حفظ کرده و بدون اینکه هجوم این تعداد بازیکن خللی در حرکتش بوجود بیاورد، توپ را با پاسی اورلپ به هم‌تیمی‌اش آرتور رساند.

عکس ؛ وقتی شش بازیکن با هم حریف مسی نمی شوند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟