کد تخفیف


کد تخفیف

زیرالفبا یک رشته برابر است با مجموعه‌ حروف متفاوت که در این رشته وجود دارند. ]]>

کد تخفیف
زیرالفبا یک رشته برابر است با مجموعه‌ حروف متفاوت که در این رشته وجود دارند.
کد تخفیفعکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کد تخفیف
· محدودیت زمان: ۱ ثانیه
· محدودیت حافظه: ۲۵۶ مگابایت

جمشید کاظمی (که با نام مستعار کامران پوریایی شناخته می‌ شود)، به تازگی آدم شده و از زندان آزاد شده است. احتمالا نمی‌توانید تصور کنید که او چقدر از پیشرفت محیط پیرامونش شگفت‌ زده شده‌ است. قبل از این‌ که به زندان برود، عده‌ کمی از گوشی هوشمند استفاده می‌کردند؛ اما اکنون همه گوشی هوشمند دارند و سبک زندگی‌ها تغییر کرده‌است. در اولین روزهای اول پس از آزادی، یکی از دوستانش به او کد تخفیف اسنپ فرستاد و او را با اسنپ آشنا کرد.
او پس از چندین بار استفاده از اسنپ و معرفی به دوستان خود و استفاده از کد تخفیف برای سفرهای بعدی متوجه شد که زیرالفبا همه کدهای تخفیف یکسان است. زیرالفبا یک رشته برابر است با مجموعه‌ حروف متفاوت که در این رشته وجود دارند. برای مثال اگر کد تخفیف XHx2ZLL باشد زیرالفبای آن برابر با \ خواهد بود.
امروز یکی از دوستان جمشید به او nnn کد تخفیف اسنپ، که آن‌ها را با s1,s2,...,sns_1, s_2, ..., s_ns​1​​,s​2​​,...,s​n​​ نشان می‌ دهیم، فرستاده‌ است؛‌ جمشید می‌خواهد قبل از استفاده از این کدهای تخفیف مطمئن شود که این کدهای تخفیف معتبر هستند. او برای هر کد تخفیف، می‌خواهد زیرالفبا آن را با زیرالفبای کد تخفیف معتبر و استفاده‌ شده ttt مقایسه کند تا متوجه شود که کدامین کدهای تخفیف معتبر هستند. از آن جا که این فرایند طول خواهد کشید، شما باید برنامه‌ای بنویسید تا مشخص کند هر کد تخفیف معتبر هست یا خیر.

ورودی
سطر اول ورودی شامل عدد طبیعی nnn و کد تخفیف ttt است. سپس در nnn سطر بعدی به ترتیب s1s_1s​1​​ و s2s_2s​2​​ و ... و sns_ns​n​​ آمده‌است. تضمین می‌شود همه کدهای تخفیف ورودی تنها از حروف کوچک و بزرگ و ارقام انگلیسی تشکیل شده‌اند. 1≤n≤1001 \le n \le 1001≤n≤100 1≤∣si∣,∣t∣≤1001 \le |s_i|, |t| \le 1001≤∣s​i​​∣,∣t∣≤100

خروجی
در خروجی باید nnn سطر چاپ کنید. در سطر iii ام Yes چاپ کنید اگر کد تخفیف iii ام معتبر است و در غیر این‌صورت No چاپ کنید.

مثال
ورودی نمونه
4 quera102
quEra0012
qu0erraa12
sN0Ap12
qurra00L

خروجی نمونه
No
Yes
No
No

مرکز یادگیری سایت تبیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال