سه شرکت آمادگی سرمایه‌گذاری بر روی کنسول استودیوی Slightly Mad را دارند


سه شرکت آمادگی سرمایه‌گذاری بر روی کنسول استودیوی Slightly Mad را دارند

استودیوی Slightly Mad در حال توسعه‌ی یک کنسول است و به‌تازگی نکات و جزئیات مهمی را از آن به اشتراک گذاشته است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید. ساختن کنسول بسیار هزینه‌بر بوده و به همین دلیل است که شرکت‌های متعددی از عرصه‌ی کنسول‌سازی فاصله گرفته‌اند و شرکت‌های جدیدی هم وارد این عرصه نمی‌شوند، حتی سرمایه‌داران بزرگی مانند اپل و آمازون. با این وجود،...

استودیوی Slightly Mad در حال توسعه‌ی یک کنسول است و به‌تازگی نکات و جزئیات مهمی را از آن به اشتراک گذاشته است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید.

ساختن کنسول بسیار هزینه‌بر بوده و به همین دلیل است که شرکت‌های متعددی از عرصه‌ی کنسول‌سازی فاصله گرفته‌اند و شرکت‌های جدیدی هم وارد این عرصه نمی‌شوند، حتی سرمایه‌داران بزرگی مانند اپل و آمازون.

با این وجود، اکنون شاهد این هستیم که استودیوی Slightly Mad که به‌خاطر توسعه‌ی عناوین ریسینگ Project Cars شهرت دارد، در حال توسعه‌ی یک کنسول بوده و با انویدیا و AMD برای تکنولوژی لازم مذاکره داشته و حتی طرحی را از آن به نمایش گذاشته است. اما سرمایه‌ی مورد نیاز آن‌ها از کجا تامین می‌شود؟

مدیر عامل استودیوی Slightly Mad یعنی «یان بل» (Ian Bell)، به‌تازگی در جواب به پاسخ طرفداران در توئیتر بیان داشته که سه شرکت آماده‌ی سرمایه‌گذاری بر روی این پروژه هستند اگرچه نام آن‌ها را اعلام نکرده است. علاوه بر این، وی در توئیت دیگری اظهار داشته است که ساخت بازی برای کنسول Mad Box ارزان خواهد بود و موتور کراس‌پلتفرم استودیو، امکان پورت راحت بین پلتفرم‌ها را فراهم می‌کند.

صحبت‌های مدیر عامل Slightly Mad جالب به نظر می‌رسد و تنها باید منتظر ماند و دید که این پروژه چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

نظر شما راجع به کنسول استودیوی Slightly Mad چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سه شرکت آمادگی سرمایه‌گذاری بر روی کنسول استودیوی Slightly Mad را دارند


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تغییر شناسه های توهین آمیز در پلی استیشن به طور خودکار