تغییر شناسه های توهین آمیز در پلی استیشن به طور خودکار


سونی با اجرای ابتکار عملی تازه قصد دارد به طور خودکار شناسه های زننده و توهین آمیز را در شبکه اجرای آنلاین بازی های پلی استیشن تغییر دهد. به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، به نقل از ورج، افرادی که از این شناسه ها استفاده کنند، شناسه های تازه ای به طور موقت دریافت می کنند تا بعد از گذشت مدتی خود شناسه جدیدی برای خود در نظر بگیرند.این شرکت از روز...

تغییر شناسه های توهین آمیز در پلی استیشن به طور خودکار
سونی با اجرای ابتکار عملی تازه قصد دارد به طور خودکار شناسه های زننده و توهین آمیز را در شبکه اجرای آنلاین بازی های پلی استیشن تغییر دهد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، به نقل از ورج، افرادی که از این شناسه ها استفاده کنند، شناسه های تازه ای به طور موقت دریافت می کنند تا بعد از گذشت مدتی خود شناسه جدیدی برای خود در نظر بگیرند.
این شرکت از روز گذشته به کاربران شبکه انلاین کنسول بازی خود مدتی فرصت داده تا اسامی کاربری خود را تغییر داده و از اسامی مثبت و مناسب استفاده کنند.
قرار است اسامی کاربری نامناسب در این شبکه آنلاین سانسور شده و به جای آنها از TempXXXX استفاده شود. البته به جای ایکس ها از اعداد استفاده می شود.
سونی قبلا هم برای مقابله با افراد خرابکار در شبکه آنلاین بازی خود که نسبت به استفاده از شناسه های نژادپرستانه، حاوی توهین های تند و غیره استفاده می کردند، اقدام کرده و حتی دسترسی آنها را مسدود می کرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی اکشن Zombie Age 3