تعطیلی مدارس ریگان و نگین کویر فهرج/مسدود شدن راه ارتباطی 73 روستای ریگان


تعطیلی مدارس ریگان و نگین کویر فهرج/مسدود شدن راه ارتباطی 73 روستای ریگان

فرماندار ریگان گفت: گرد وغبار شدید طی دو روز در شهرستان ریگان 147 ریگانی را راهی مراکز بهداشتی درمانی کرد.

کد خبر: 87932 ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۰۹:۲۸:۰۰

فرماندار ریگان گفت: گرد وغبار شدید طی دو روز در شهرستان ریگان ۱۴۷ ریگانی را راهی مراکز بهداشتی درمانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر ، امین باقری فرماندار ریگان گفت:گرد وغبار شدید باعث مشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی شده است که این امر بر مشکلات تنفسی در این شهرستان افزوده است.

وی عنوان کرد: گرد و غبار شدید باعث کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان -چابهار شده است که راه ارتباطی ۷۳ روستا مسدود شده است.

فرماندار ریگان از ازدحام در مراکز بهداشتی درمانی در اثر غلظت گرد وغبارشدید در مراکز بهداشتی این شهرستان خبر داد وابراز کرد: تمامی مدارس شهرستان امروز در ریگان تعطیل می‌باشند.

باقری افزود: گرد وغبار شدید باعث شده است که نیمی از روستا‌های شهرستان در محاصره گرد و غبار شدید قرار بگیرند که این امر بر مشکلات اهالی این روستا‌ها افزوده است.

وی یاد آور شد : گرد وغبار شدید تا کنون هزاران هکتار از نخلستان‌ها وباغات مزارع ویونجه در این شهرستان را در زیر شن‌های روان مدفون کرده است .

فرماندار ریگان وضعیت شهرستان را بسیار بحرانی بر شمرد وابراز کرد: با توجه به پایش دستگاه گرد وغبار در این شهرستان وضعیت شهرستان بسیار خطرناک می‌باشد.

باقری از آمادگی تمامی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان با توجه به وضعیت بحرانی در این شهرستان خبر داد وابراز کرد: اهالی روستا‌هایی که در کانون بحران فرسایش بادی قرار دارند خواست تا فروکش شدن طوفان در منازل خود بمانند.

وی عنوان کرد: جاده ترانزیت ریگان چابهار که به مدت ۴ ساعت مسدود شده بود توسط نیرو‌های راهداری بازگشایی شد .

تا کنون ۱۶ روستا در ریگان در اثر گرد وغبار خالی از سکنه و ۱۵۰ روستا در محاصره شن‌های روان قرار دارد.

ادامه وزش طوفان شن باعث تشدید مشکلات در شرق استان کرمان شده است و مدارس شهرستان ریگان و بخش نگین کویر فهرج امروز سه شنبه هم تعطیل اعلام شدند.

باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب