با گذشت چهل سال از انقلاب، نسل چهارم آرمانهای شهدا را پیگیری می‌کند.


با گذشت چهل سال از انقلاب، نسل چهارم آرمانهای شهدا را پیگیری می‌کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورتاکید کرد: اجازه ندهیم دشمن چهل سالگی انقلاب را با کارهای تبلیغاتی مصادره کند.

کد خبر: 87948 ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۱:۵۶:۳۱

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورتاکید کرد: اجازه ندهیم دشمن چهل سالگی انقلاب را با کارهای تبلیغاتی مصادره کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر ، حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در نشست فصلی مسئولان و مربیان اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان با اشاره به گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت :کلمه چهل به خار چشم دشمنان بدل شده و با وجودهمه توطئه ها و فشارهای دشمن انقلاب به بلوغ رسیده و در آستانه رقم زدن یک تمدن جدید است

وی افزود: افرادی که فکرش را هم نمی‌کردند که انقلاب اسلامی ایران حتی چهل روز هم دوام بیاورد امروز چهل سال از آن می‌گذرد و نسل چهارم انقلاب امروز آرمان‌های شهدا را پیگیری می‌کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به رویش‌ها و تازه‌ها در تشکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: اقدامات و فعالیت‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان تازه و نو است و جای قدردانی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت مسئله مدرسه انقلاب و استفاده از ابزار هنر مانند سرودبعنوان ظرفیت بسیار مهم گفت: در جریان رحلت مرحوم حمید سبزواری که برای شعر انقلاب زحمات زیادی کشید رهبر معظم انقلاب به بحث سرود و اهمیت آن در کشور تاکید کردند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان جزو اتحادیه‌های ریشه‌دار بوده است و از سال‌ها پیش شاهد موفقیت‌های اتحادیه کرمان هستیم گفت: از سرمایه انقلابی استان به‌خوبی استفاده شده و بر این سرمایه اضافه هم شده است و امروز شاهد نسل انقلابی دانش‌آموزان در کرمان هستیم.

حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین حاج‌علی‌اکبری با اشاره به ظرفیتهای مختلف استان کرمان از نظر مواهب طبیعی معدن اقتصاد تاریخ و مراکز علمی و حوزوی گفت: کرمان در مبارزات انقلابی با واقعه مسجد جامع و در دوران دفاع مقدس با لشکر 41 ثارالله افتخار افرینی کرده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه باید نسل جوان و دانش‌آموزان را با این افراد و شهدا آشنا کرد و آنها را شناساند افزود: چهل سالی که بر انقلاب اسلامی گذشته است، چهل سالی مملو از افتخارات است که راز آن ثبات قدم بر ماندن بر سر عهد مردم با امام ، شهدا و ولایت است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تلاش دشمن که انقلاب اسلامی ایران را به نفع خود مصادره کند و دستآوردهای انقلاب را کم جلوه دهد افزود باید هوشمندانه به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم تا به روز های بهتر دست یابیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشور را در پایین ترین سطح تحویل گرفت و امروز در بسیاری زمینه‌ها سرآمد دنیا است گفت: اینکه بتوانیم عنوان چهل سالگی را درست معنی کنیم و اجازه ندهیم دشمن آن را با کارهای تبلیغاتی مصادره کند کار حساسی است که باید هوشیار باشیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور افزود: با توجه به تمام مشکلات اقتصادی که هست امیدواریم در بهمن ماه با استعانت از کرامات حضرت زهرا(س) شاهد جبران آن باشیم.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدئو/ صف طولانی و عجیب مردم رشت برای سروش صحت