همه محورهای ارتباطی استان ایلام باز است


همه محورهای ارتباطی استان ایلام باز است

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: هم‌زمان با بارش نخستین برف زمستانی در استان همه محورهای ارتباطی باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «رضا همتی‌زاده» با بیان این‌که ضروری است رانندگان تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند ، اظهار کرد: حتی‌الامکان شهروندان از ترددهای غیرضرور در گردنه‌های برف‌گیر استان(قلندر، قلاجه و محور ایلام به دره شهر ) پرهیز کنند.

وی با بیان این‌که در بیشتر محورهای مواصلاتی استان شاهد پدیده مه گرفتگی نیز هستیم، افزود: به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود برای ایمنی تردد در شرایط جوی حال حاضر، حفظ فاصله طولی خودروها، توجه کامل به جلو، پرهیز از سبقت و سرعت غیر مجاز، استفاده از چراغ نور پائین و علائم راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام هم‌چنین از اجرای طرح استقرار پلیس راه در محورهای مرتفع و برف‌گیر استان خبر داد و گفت: این طرح از دیروز آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

همتی‌زاده با بیان این‌که اجرای این طرح امکان اقدام و به موقع پیشگیری از سوانح رانندگی و کاهش تلفات جانی و مالی را در مسیرهای استان ایلام فراهم می‌کند، یادآور شد: رسیدگی به حادثه‌دیدگان سوانح جاده‌ای، انتقال و ذخیره شن و نمک در محورهای حادثه‌خیز و برف‌گیر و کمک به در راه‌ماندگان از اهداف گشت پلیس راه در استان ایلام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...