30 دی‌ماه نمایش‌های پایتخت اجرا نمی‌شود


30 دی‌ماه نمایش‌های پایتخت اجرا نمی‌شود

تهران- ایرنا- به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، فردا 30 دی‌ماه نمایش‌های پایتخت به صحنه نمی‌رود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، تماشاخانه ایرانشهر و سالن تئاتر مولوی، فردا 30 دی‌ماه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به صحنه نمی‌روند.
نمایش‌های «ازدواج آقای می سی سی پی» به کارگردانی احسان فلاحت پیشه در تالار اصلی، «آوازه خوان خیابان‌های منتهن» به کارگردانی میکائیل شهرستانی در تالار چهارسو، «در انتظار گودو» به کارگردانی حسام الدین لک در تالار قشقایی، «ماه در آب» به کارگردانی سید علی هاشمی در تالار قشقایی، «کالبد شکافی» به کارگردانی سامان ارسطو در تالار سایه و «برفک» به کارگردانی سیدجواد عاطفه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر بر صحنه هستند.
تماشاخانه سنگلج نیز با پایان یافتن نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان و کارگردانی نسیم تاجی، از روز دوشنبه نمایش «شاه آباس مکتب تبریز» به نویسندگی و کارگردانی حسین نوشیر درباره خبر قتل شاه عباس صفوی توسط فرزندش است، ساعت 20 به صحنه می‌رود.
در تماشاخانه ایرانشهر نیز از روز دوشنبه، اول بهمن‌ماه در سالن ناظرزاده کرمانی نمایش‌های «کمدی الهی جلد برزخ» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی و «نگهبانان» به کارگردانی ملودی آرام نیا به ترتیب در ساعت‌های 18:30 و 20 به صحنه می‌روند.
همچنین در سالن استاد سمندریان نیز نمایش‌های «وقتی خروس غلط می‌خواند» به کارگردانی علی شمس و «تبرئه» به کارگردانی منیژه محامدی به ترتیب در ساعت‌های 18:30 و 20:30 اجرای عمومی خود را ادامه می‌دهند.
همچنین در تالار هنر نیز دو نمایش «کودک عمو پامبل» به نویسندگی محسن ایمانخانی و اکرم اصغری و کارگردانی مهدی قلعه و نمایش «کودک پر پر، سیمرغ، پر» به نویسندگی بهرام جلالی پور کارگردانی رضاعبدالعلی زاده به صحنه نخواهند رفت.
فراهنگ ** 7561 ** 1055

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مسعود صادقلو دیوونه خونه