رقابت 2500 دانش‌آموز در سی و هفتمین مسابقات قرآن و عترت منطقه 4 تهران


رقابت 2500 دانش‌آموز در سی و هفتمین مسابقات قرآن و عترت منطقه 4 تهران

گروه مسابقات ــ دو هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز منطقه چهار شهر تهران باهم به رقابت می‌پردازند.

رقابت 2500 دانش‌آموز در سی و هفتمین مسابقات قرآن و عترت منطقه 4 تهران

به گزارش ایکنا؛ مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان منطقه 4 شهر تهران، پنج‌شنبه و جمعه، چهارم و پنجم بهمن‌ماه با راه‌یابی دو هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر برگزیده مرحله آموزشگاهی برگزار می‌شود.
این مسابقات در بخش آوایی و پژوهشی در رشته‌هایی چون قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و ویژه در رشته‌های حفظ کل، 5، 10 و 20 جزء، اذان، احکام و انشای نماز، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه و مرجعیت در زمینه احکام و تواشیح و هم‌خوانی به صورت شفاهی و کتبی در دو نوبت صبح از ساعت 8:30 تا 11:30 و نوبت عصر از ساعت 13:30 تا 17 برپا خواهد شد.
نجمه ناطقیان، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران با اشاره به ویژگی این دوره از مسابقات، گفت: برپایی نمایشگاه جانبی با غرفه‌هایی چون عرضه محصولات قرآنی و حجاب و عفاف، جشنواره غذا، عطر انتظار و ارائه گزارش از دارالقرآن آموزش و پرورش منطقه و همچنین تجهیز سالن انتظار والدین به مشاوره‌های مذهبی و قرآنی و همچنین اجرای تواشیح و هم‌خوانی از دانش‌آموزان از جمله نوآوری‌های این دوره از مسابقات بود.
یادآور می‌شود، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان منطقه 4 شهر تهران در مدارس شاهد واقع در فلکه چهارم تهرانپارس، خیابان توحید، خیابان ششم غربی برگزار می‌شود. همچنین 110 دانش‌آموز دختر و پسر از منطقه 4 به مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز تهران راه پیدا می‌کنند. مراسم تجلیل از برگزیدگان طی اسفندماه برپا خواهد شد.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403/ بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم