پست کنایه‎‌آمیز فرزند شهید همت درباره چالش 10 سال پیش


پست کنایه‎‌آمیز فرزند شهید همت درباره چالش 10 سال پیش

محمدمهدی همت فرزند شهید محمدابراهیم همت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود مطلبی کنایه‎‌آمیز درباره چالش 10 سال پیش به اشتراک گذاشت.

پست کنایه‎‌آمیز فرزند شهید همت درباره چالش 10 سال پیش

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام محمدابراهیم همت به نام لشکر ۲۷ محمد رسول اللّه گره خورده است، او که متولد سال ۱۳۳۴ در شهرضای اصفهان بود، فعالیت‌هایش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا مدتی را تحت تعقیب ماموران ساواک قرار بگیرد. در جریان حضور در یکی از تظاهرات‌ها و قرائت بیانیه، حکم اعدامش صادر شد و از همین رو تا پایان پیروزی انقلاب در مخفی‌گاه ماند.

شهید همت در آغاز جنگ عراق علیه ایران مأمور تشکیل تیپ محمد رسول اللّه شد. حضور او در سمت فرماندهی لشکر، فرماندهی قرارگاه و سپاه عملیاتی، نام همت را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت. در جریان عملیات خیبر و در حین بررسی وضعیت جبهه وی و معاونش «اکبر زجانی» در روز ۱۷ اسفندماه سال ۶۲ بر اثر اصابت گلوله توپ در منطقه مجنون به شهادت رسید.

محمد مهدی همت فرزند این شهید بزرگوار با انتشار پستی در صفحه ی اینستاگرامش نوشت:

«عکس اول پدرم است، عکس دوم هم، عکس سوم هم، عکس چهارم هم!

می‌بینی؟ هیچ غباری نمی‌تواند چهره اش را بعد از این همه سال پیر کند

پدرم به من آموخت خوب بروی خوب می‌مانی! پدرم سی و پنج سال است که از توی قاب به من لبخند می‌زند، حالا من از پدرم پیر تر شده‌ام

آی آدم‌ها، به پیرمردهای شهرتان -اگر مرد دارد- بگویید عکس سه دهه پیش (که کجا بودند) و عکس امروز (که حالا کجا ایستاده‌اند) را منتشر کنند که اگر مرد به قدر کفایت در این شهر بود امروز و دیروزِ هیچ‌کس فرق نداشت

#محمد_مهدی_همت
۲۸ دی ماه ۱۳۹۷»

پست کنایه‎‌آمیز فرزند شهید همت درباره چالش 10 سال پیش


انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...