سوال سرگیجه‌آور برای لیپی: مردان کناره‌ها در ایران


حالا مارچلو لیپی هم نمیتواند با آنالیز بازی‌های تیم ملی در این تورنمنت حدس بزند کدام مدافعان کناری ایران مقابل تیمش بازی خواهند کرد.

کدام مدافعان کناری مقابل چین بازی می کنند؟

با اینکه به نظر می رسید کارلوس کی‌روش به ترکیب بازی اول مقابل یمن برگردد و تغییراتش نسبت به بازی با عراق به جابجایی‌هایی در این راستا محدود شود اما او باز هم شگفتانه‌هایی برای هواداران تیم ملی داشت.

هر چند بازیکنانی مثل رامین رضاییان، اشکان دژاگه و طارمی که مقابل عراق روی نیمکت نشسته بودند در این بازی حضور داشتند اما بیرون ماندن احسان حاج صفی غافلگیر کننده بود.در جناح چپ خط دفاعی میلاد محمدی به میدان رفت که در بازی عراق هم بازی کرده و نمایش متوسطی ارائه داده بود.میلاد در دفاع باج نمی دهد اما در حمله منفعل و بی‌خطر عمل می کند.

با این حال جالب است که تا کنون هر یکی از مدافعان کناری تیم ملی در دو بازی به میدان رفته اند از این جهت عدالت درباره شان رعایت شده است.

احسان حاج صفی در دو بازی اول به میدان رفت و بعد میلاد محمدی در دو بازی اخیر بازی کرده.در جناح راست هم رضاییان بازی اول و چهارم در زمین بوده و وریا در بازی دوم و سوم به میدان رفته است.

حالا ماچلو لیپی هم ننمی تواند با آنالیز بازی های تیم ملی در این تورنمنت حدس بزند کدام مدافعان کناری ایران مقابل تیمش بازی خواهند کرد.

در واقع حتی اگر مشخص باشد هافبک های میانی، وینگرهای الص یو مهاجم نوک تیم ملی کدام نفرات هستند هیچ کس نمی تواند بگوید کدا مافعان چپ و راست ما در بازی پنجشنبه فیکش خواهند بود.

3


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها