نجات استرالیا با درخشش سرباز رایان


نجات استرالیا با درخشش سرباز رایان

استرالیا با درخشش دروازه‌بانش، مت رایان توانست ازبکستان سختکوش را در ضربات پنالتی 4 بر 2 شکست دهد و به یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برسد.

بازی در وقت قانونی و اضافه کم‌حادثه پیش رفت و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود. در شروع تیم ازبکستان بود که توانست پیش بیفتد. پس از این که پنالتی اول هر دو تیم گل شد، نسترف موفق شد پنالتی بهیچ از استرالیا را دفع کند.

نجات استرالیا با درخشش سرباز رایان---

با مهار نسترف به نظر می‌رسید ازبکستان بتواند انتقام شکست 6 بر صفر جام ملت‌های آسیا 2011 را از استرالیا بگیرد، ولی از این لحظه درخشش رایان شروع شد. او بلافاصله پنالتی توختاخوجف را دفع کرد تا تیمش به بازی برگردد. دروازه‌بان برایتون پنالتی چهارم ازبکستان که توسط بیکمایف زده شد را هم گرفت تا استرالیا با پنالتی متیو لکی صعودش را قطعی کند.

مت رایان در دقیقه 10 بازی هم موفق شده بود شاهمرادف، گلزن آماده استرالیا را در موقعیت تک به تک مقهور کند. این مهمترین صحنه بازی بود و بعد از آن هیچکدام از دو تیم موقعیتی نداشتند تا بازی به ضربات پنالتی کشید و رایان یک بار دیگر توانست سرنوشت‌ساز شود. استرالیا در مرحله بعد با برنده امارات روبرو می‌شود.

خلاصه بازی استرالیا (۴) ۰ - ازبکستان (۲) ۰ (ویدیو)

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درخواست عجیب: تیم‌های سری A را کم کنید!