کروس: نمی‌خواستم بقیه به من بگویند خداحافظی کن


تونی کروس، ستاره رئال مادرید، در گفتگو با پادکست برادرش تایید کرد که...
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، در گفتگو با پادکست برادرش تایید کرد که بازگشت به تیم ملی آلمان تاثیری روی تصمیم خداحافظی‌اش نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس، ستاره رئال مادرید، در پادکست فلیکس، برادرش، در مورد خداحافظی‌اش از رئال مادرید به طور مفصل صحبت کرد.

او در این پادکست توضیح داد که چطور تصمیم به پایان دوران حرفه‌ای خود گرفته و همینطور احساسش از بازگشت به تیم ملی المان را توصیف کرد.

2025182

او درباره خداحافظی خود گفت: "هرکسی که در سال‌های اخیر با دقت به صحبت‌های من گوش کرده باشد، در مقطعی از من شنیده که تنها گزینه پیش روی من این است که دوران حرفه‌ای‌ام را در رئال مادرید به پایان برسانم. آخرین فصل من در رئال به این معنی است که این تابستان همه چیز تمام می‌شود. دیگر نه رئال، نه فوتبال. فکر کردن در مورد آن برای مدت طولانی بسیار آسان‌تر از گفتن آن است. حتی خارج از دنیای ورزش، فکر می‌کنم شاید این سخت‌ترین تصمیم زندگی من بود. خدا را شکر که مجبور نبودم در زندگی خصوصی تصمیم سخت‌تری بگیرم. از 6 سالگی تا 34 فوتبال بازی کردن و اگر فوتبال همیشه در مرکز زندگی شما باشد، پس تصمیم به خداحافظی بسیار بسیار جدی است. به همین دلیل است که آنقدرها آسان نیست، حالا می‌توانم این احساس را درک کنم. از یک طرف بسیار خوشحال و از طرف دیگر غمگینم."

2025183

تصمیم در سال 2023 برای ادامه دادن؟

من یک سال پیش کمی در مرحله تصمیم گیری بودم. پس قبلا به آن فکر کرده بودم. اما مدت‌ها بود که به آن فکر می‌کردم. با نگاهی به گذشته باید بگویم که تصمیم درستی بود که یک سال دیگر ادامه دهم، چون واقعاً همه چیز همانطور که امیدوار بودم رقم بخورد، پیش رفت. برای بدنم شرایط سخت نبود، یک فصل کامل دیگر بدون مصدومیت گذشت. به علاوه، در بیشتر بازی‌ها لذت زیادی بردم، توانستم سطح خودم را حفظ کنم و به عنوان یک تیم موفق بودیم. وقتی به بازنشستگی فکر می‌کنید همیشه یک هدف بزرگ وجود دارد که می‌خواهید با موفقیت بازنشسته شوید. حتی قبل از فینال لیگ قهرمانان می‌توانم بگویم که فصل موفقی بوده است. به نظر می‌رسد زمانی عالی را انتخاب کرده‌ام. بهترین لحظه دوران حرفه‌ای من. مشخص است که آسان نیست اما هرگز نمی‌خواستم این احساس را داشته باشم که باشگاه، هواداران و اطرافیانم باید در پایان به من بگویند: "تمام شد! یا اینکه دو سه سال دیگر اینجا روی نیمکت بنشینم." بنابراین خوشحالم و افتخار می‌کنم که آنطور نشد. این احساس خوبی است.

2025186

ترک رئال مادرید؟

زمان خوبی است چون این یک واقعیت است که خودم این تصمیم را گرفتم. می‌خواهم در هفته‌های آینده واقعاً از فوتبال لذت ببرم و موفقیت خود را به حداکثر برسانم. 10 سال زمان زیادی است. آن موقع وقتی قراردادم را با رئال امضا کردم به چنین چیزی فکر نمی‌کردم. همچنین می‌دانم که من وارد یک ماجراجویی وحشیانه شدم این فقط رفتن به بزرگترین باشگاه جهان نبود. رفتن به خارج از کشور به همراهی خانواده قدم بزرگی است.

تاثیر بازگشت به تیم ملی آلمان در تصمیم خداحافظی؟

نه ولی به آن فکر کردم. من آن‌ها را به هم مرتبط نکردم، اما این ایده اغلب مطرح شد:"یکی بله، دیگری نه؟ یا هر دو بله یا هر دو خیر؟ بهترین راه حل برای همه چیز چیست؟ در موردش فکر کردم: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در جام ملت‌های اروپا، این همان چیزی بود که تصمیم گرفتم (می‌خندد) من قبل از بازگشت به تیم ملی درمورد خداحافظی تصمیم گرفته بودم. تقریباً دو ماه طول کشید تا تصمیم بگیرم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته