جادوی موسیقی بندری در ورزشگاه‌های امارات


در بازی ایران و عمان و روی سکوها بندری بازهای ایرانی با لباس ها و ساز های محلی سکوها را گرم کردند و تیم ملی هم در این شور و شوق توانست با یک بازی خوب و دو گل عمان را شکست دهد.

جادوی موسیقی بندری در بن‌زاید

جادوی موسیقی را در فوتبال هم می توان لمس کرد. وقتی ورزشگاه بن زاید، در تمام طول دقایق بازی ایران – عمان با نوای خوش موسیقی بندری ایرانی‌ها، در قرق تماشاگران ایرانی بود. البته که عمانی‌ها به رسم تمام تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس، با آن بلندگو و آوازه‌خوان اعصاب خردکن‌شان به ورزشگاه آمده بودند و نود دقیقه اصواتی را در فضای ورزشگاه طنین انداز کرده بودند که از نظر خیلی از حاضران ورزشگاه، به شدت اعصاب خردکن بود.

نکته ای که جالب است اینکه از سال ها قبل که در بازی های ایران و تیم های عربی این آواز گوش خراش و آزاردهنده در ورزشگاه های عربی به گوش می رسد شباهت صدای وحشتناک خواننده است.

در بازی ایران و عمان و روی سکوها بندری بازهای ایرانی با لباس ها و ساز های محلی سکوها را گرم کردند و تیم ملی هم در این شور و شوق توانست با یک بازی خوب و دو گل عمان را شکست دهد. با توجه به عبور تیم ملی از عمان بندری‌نوازها در تشویق تیم ملی در بازی بعد باید به جای صداهای بلند و بلندگوهای هواداران تیم‌های عربی بر جیغ‌های چینی‌ها غلبه کنند.

180 – 2


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مهاجری در راه تاریخ‌سازی؛/ لرستان یک تساوی تا لیگ برتر