گردهمایی پیشکسوتان سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد


گردهمایی پیشکسوتان سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان این‌که امروز صحنه نبرد عوض شده است و در این عوض شدن صحنه جنگ برخی‌ها به اشتباه می‌روند، گفت: هر یک از بازنشستگان سپاه باید یک جبهه مبارزاتی باشند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی درویشی، در گردهمایی پیشکسوتان سپاه ناحیه خرم‌آباد که در حسینیه ثارالله خرم‏‌آباد برگزار شد، گفت: هرکدام از بازنشستگان سپاه باید یک جبهه مبارزاتی باشند. بعد از چهل سال از انقلاب هنوز سنگینی بار روی دوش کسانی است که درگذشته زحمات فراوانی برای انقلاب کشیدند. امروز صحنه نبرد عوض شده است و در این عوض شدن صحنه جنگ برخی‌ها به اشتباه می‌روند. امروز بازنشستگان ما کمترین توقعات را دارند چراکه انقلاب را از خودشان می‌دانند و دشمنان این ملت و انقلاب بر علیه ما روزانه توطئه کرده و سرمایه‌های فراوانی صرف می‌کنند. بازنشستگان بدون منت برای انقلاب قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به این‌که امروز صحنه جنگ به جنگ فرهنگی فضای فتنه و جنگ نرم تبدیل شده است، اضافه کرد: نمونه قرآنی فتنه در زمان حضرت موسی (ع) بود تا جایی که مردم را خداپرست کرد اما شخصی به نام سامری فتنه کرد و مردم را از دین منحرف ساخت.

وی با مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: قبل از انقلاب ۶۰ هزار آمریکایی در کشور ما بودند اما انقلاب دست چپاول آمریکا را قطع کرد.

درویشی آرزوی اسلام را روی کار آمدن حکومت شیعی دانست و با ذکر این مطلب که در طول تاریخ حکومت شیعی مثل انقلاب اسلامی ایران به وجود نیامده است به حفظ تمامیت ارضی کشور در انقلاب اشاره و افزود: در رژیم پهلوی مساحتی معادل سه میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر به معنای دیگر سه برابر ایران فعلی از کشور جدا شده اما در طول انقلاب که ۸۰ کشور بر علیه ایران بودند نتوانستند یک متر از خاک کشور را به یغما ببرند. امروزه موشک‌های سجیل و دوربرد لرزه بر اندام آمریکا و متحدان آن در منطقه انداخته است و اقتدار سپاه به‌گونه‌ای است که موشک‌های ساخت سپاه خاری در چشم دشمنان است.ملتی که اقتدار ندارد محکوم به شکست است و ایران اسلامی، داعش را در جایی که متولد شده بود خفه کرد.

درویشی با اشاره به این‌که فتنه‌ آینده به‌مراتب پیچیده‌تر و مشکل‌تر است، خاطرنشان کرد: هدف ما از کمک به سوریه این است که آرمان ما که همان راه مقابله با اسرائیل است، تقویت شود. دشمن از قدرت دفاعی ما وحشت دارد.

وی گفت:دشمنان به دنبال کشاندن فکر جوامع به سمت اهداف مدنظر خود هستند و سخت‌ترین بار انقلاب بر دوش پاسداران و دلسوزان انقلاب بوده است. در شرایط کنونی در مسیر ولایت و امامت تردید به دل راه ندهیم و با پشتیبانی از نظام با رصد دشمنان و حضور در صحنه پشتیبانی خود را تثبیت کنیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راهیابی کشتی‌گیر لرستانی به المپیک توکیو موجب غرور و شادی شد