همه‌ی گزینه‌های برانکو برای هافبک دفاعی


اگر ربیع‌خواه هم مثل کمال و نوراللهی بازی با سپیدرود را از دست بدهد، آنوقت برانکو محمد نادری را در پست هافبک دفاعی به بازی خواهد گرفت.

حتی حالا که پنجره‌ی نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شده و خریدهای این تیم مشکلی برای بازی کردن ندارند، برانکو ایوانکویچ باز دنبال بازیکن می‌گردد. البته نه در بازار نقل و انتقالات، بلکه در خودِ پرسپولیس که هر کدام از هافبک‌های تدافعی‌اش را به یک بهانه از دست داده و برایشان جانشین ندارد.

کمال کامیابی‌نیا به علت محرومیت و احمد نوراللهی به دلیل حضور در اردوی تیم‌ملی بازی حذفی با سپیدرود را از دست داده‌اند و محسن ربیع‌خواه هم با اینکه پزشکان از رفع مصدومیتش گفته‌اند، وضعیت مشخصی ندارد. پس برای آقای سرمربی چاره‌ای نمی‌ماند جز اینکه برای پر کردن جای خالی هافبک‌هایش راهی پیدا کند تا شاید بعد از سه سال، بتواند طلسم جام حذفی را بشکند و سربلند از این تورنمنت بیرون بیاید.

او اتفاقا چند گزینه را برای بازی در پست هافبک دفاعی در اردوی قطر امتحان کرد. گزینه‌هایی مثل شایان مصلح، سیامک نعمتی و حتی مهدی شریفی اما حالا می‌شنویم که گزینه جدید او، محمد نادری است.

البته که نادری سابقه بازی در دفاع چپ و مرکز خط دفاع را دارد اما قبلا در پست هافبک دفاعی بازی نکرده و هیچ بعید نیست که با تصمیم برانکو، بازی در این پست را هم تجربه کند. البته این به شرطی است که محسن ربیع‌خواه بر خلاف ادعای پزشکان پرسپولیس، بازی حذفی برابر سپیدرود را از دست بدهد.

11 – 220


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جبیره هم طعم گلزنی در دقایق پایانی را چشید:/ یک مهاجم دیگر تعویض طلایی مجتبی حسینی!