صعود سخت یاران سون/ دروازه کره جنوبی سرانجام باز شد


صعود سخت یاران سون/ دروازه کره جنوبی سرانجام باز شد

بحرین اولین تیمی در جام ملت‌های آسیا بود که توانست دروازه کره جنوبی را باز کند، ولی این گل برای کنار زدن حریف مدعی کافی نبود و یاران سون هیونگ مین توانستند با پیروزی دو بر یک در وقت اضافه به یک چهارم نهایی برسند.

کره جنوبی توانسته بود با سه برد و بدون گل خورده به مرحله حذفی برسد و به نظر نمی‌رسید مقابل بحرین، تیم سوم گروه A به دردسر بیفتد، با این حال بازی در جریان وقت قانونی نزدیک بود و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

صعود سخت یاران سون/ دروازه کره جنوبی سرانجام باز شد---

کره در نیمه اول برتری نسبی داشت و سرانجام در دقیقه 43 روی یک حمله سریع و ضربه هوانگ هی چان به گل رسید. بحرین نیمه دوم را به امید جبران شروع کرد و توانست کره را به عقب براند. در دقیقه 62 دروازه‌بان کره ضربه کمیل الاسود را دفع کرد. فشار بحرین ادامه داشت و در دقیقه 77 محمد ال‌رمیحی روی یک ریباند توانست گل تساوی را بزند. کره در ادامه برای زدن گل برتری تلاش کرد، ولی بازی به وقت اضافه رفت.

بحرین در وقت اضافه تحلیل رفته بود و کره جنوبی بازی را در اختیار گرفت تا اینکه کیم جین سو در دقیقه 105 با ضربه سر گل پیروزی را زد. بحرین دقایقی قبل از این گل مجبور شده بود دروازه‌بانش شبیر علوی را به دلیل مصدومیت تعویض کند. کره در مرحله یک چهارم نهایی با برنده قطر و عراق بازی می‌کند.

1


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین