انتقاد لاریجانی از عملکرد کمیسیون‌ها درباره دائمی کردن قوانین آزمایشی


انتقاد لاریجانی از عملکرد کمیسیون‌ها درباره دائمی کردن قوانین آزمایشی

رئیس مجلس گفت: درباره دائمی کردن قوانین آزمایشی با کمیسیون‌ها مکاتبه کرده‌ایم اگر آنها نظر خود را به موقع ارائه ندهند، این قوانین را در دستور می‌گذاریم.

انتقاد لاریجانی از عملکرد کمیسیون‌ها درباره دائمی کردن قوانین آزمایشیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در صحن علنی امروز عصر (سه‌شنبه ۲ بهمن ماه) مجلس طی تذکری با استناد به ماده ۱۶۳ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: ای کاش درباره قوانین آزمایشی دیگر که اکنون زمان اجرای آنها به پایان رسیده است نظیر لایحه مدیریت بحران اقدامی برای روشن شدن تکلیف انجام شود.

وی در ادامه افزود: مدت‌هاست که قانون مدیریت بحران در کشور نداریم، همان طور که می‌دانید بدقانونی بهتر از بی‌قانونی است و اکنون باید پرسید، آیا همه دخل و تصرف‌هایی که تاکنون انجام شده قانونی بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: با این که دولت لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را یک سال است که به مجلس ارائه کرده است همچنان در کمیسیون باقی مانده است، هیات رئیسه باید نظارت بیشتری بر روی این موضوع داشته باشند.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: درباره دائمی کردن قوانین آزمایشی چندین بار با کمیسیون‌ها مکاتبه کرده‌ایم اگر کمیسیون‌ها از این پس نظر خود را به موقع ارائه ندهند، دائمی کردن این قوانین را در دستور می‌گذاریم.

وی تصریح کرد: مدت اجرایی شدن بعضی از قوانین آزمایشی طی شده و ما چندین بار با کمیسیون‌ها مکاتبه کرده‌ایم. اگر کمیسیون‌ها نظر خود را ارائه نکنند ما نیز موضوع را در دستور کار می‌گذاریم، چرا که ادامه این روند موجب بی‌قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا