نمایش 'تم، مار پله'در اقلید به روی صحنه رفت


نمایش 'تم، مار پله'در اقلید به روی صحنه رفت

مسئول انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید، چهارشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نمایش 'تم، مارپله' تئاتر متفاوتی است که...

مسئول انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید، چهارشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نمایش 'تم، مارپله' تئاتر متفاوتی است که معضلات روز جامعه را مطرح می کند، اتفاقاتی را که در کنار ما در حال رخ دادن است اما از آنها غافل هستیم.
لیلا سالاری افزود: این نمایش در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان فارس شرکت کرد و قرار است در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز به روی صحنه برود.
او گفت: تماشای این نمایش را به همه هنرمندان و هنردوستان توصیه می کنیم.
کارگردان این اثر هنری هم به ایرنا گفت: این نمایش، روایتگر داستان فردی به نام بهراد است که دوست خانوادگی خود را به نام بکتاش و همسرش روژان را پس از پنج سال قهر و جدایی به مراسم جشن تولد پسرش آرش دعوت می کند و تم جشن را مارپله نامیده و از میهمانان خود درخواست کرده قبل از ورود به جشن، از بازی مارپله که خودش طراح آن بوده، عبور کنند.
هادی امامی مقدم ادامه داد: هنگامی که نوبت به عبور بکتاش و روژان از مارپله می رسد، به صورت تدریجی متوجه می شویم که این بازی نیست و هدف چیز دیگری است.
او گفت: در این هنگام، بسیاری از اتفاقات برملا می شود و بهراد با نقشه ای از قبل طراحی شده در حال انتقام گرفتن است اما در خود این انتقام، اتفاق های دیگری هم رقم می خورد.
هادی امامی مقدم که متولد سال 1356در شهرستان مرودشت است، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی است.
وی، تا کنون نویسندگی 80 نمایشنامه را بر عهده داشته و آثار او در 49 جشنواره استانی، منطقه ای و کشوری شرکت کرده و بیش از 40 مقام مختلف کسب کرده است.
امامی مقدم که هم اینک عضو هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان فارس است در سال 2017 با نمایش'نارکولپسی' به عنوان نماینده این استان در جشنواره جهانی هایفست کشور ارمنستان شرکت کرد.
9772 /6118
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران