از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها


از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

شفقنا رسانه-مناظره ذاکانی با تاج زاده برای دومین بار،واکنش مراجع به سخنان رییس جمهور،لغو رزمایش قطع اینترنت و بازتاب سخنان علی اکبر صالحی درباره راکتورها از مهم ترین عناوین امروز روزنامه ها بود. به گزارش شفقنا رسانه،دو روز گذشته نامه‌ای در برخی رسانه ها از سمت شرکت پرداخت الکترونیک سداد وابسته به بانک ملی منتشر شد که طی آن از […]

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

شفقنا رسانه-مناظره ذاکانی با تاج زاده برای دومین بار،واکنش مراجع به سخنان رییس جمهور،لغو رزمایش قطع اینترنت و بازتاب سخنان علی اکبر صالحی درباره راکتورها از مهم ترین عناوین امروز روزنامه ها بود.

به گزارش شفقنا رسانه،دو روز گذشته نامه‌ای در برخی رسانه ها از سمت شرکت پرداخت الکترونیک سداد وابسته به بانک ملی منتشر شد که طی آن از رزمایش قطع سرویس اینترنت در روز هفتم بهمن ماه به مدت دو ساعت برای تست پایداری شبکه ارتباطات داخلی خبر داده و گفته شده بود در این فرآیند تمام پذیرندگان دارای سرور خارج از کشور، از دسترس خارج خواهند شد. به دنبال آن وزیر ارتباطات در توییتر خود نوشت : رزمایش قطع اینترنت یکی از عجیب‌ترین عباراتی بود که برای ضایع کردن یک موضوع بسیار مهم مثل بررسی تاب‌آوری زیرساخت‌های حیاتی کشور به کار برده شد؛ اینگونه ناشی‌گری می‌کنیم و بعد فضای مجازی را مقصر می‌دانیم باید بپذیریم در شناخت رسانه ضعف داریم.بعد از این خبر، واکنش های زیادی به این رزمایش شد.تااینکه دیروز ، وزیر ارتباطات از لغو موضوع رزمایش قطع اینترنت خبر داد و گفت: برای تست تاب‌آوری زیرساخت بانکی در برابر تحریم روش‌های دیگری جز قطع اینترنت هم وجود دارد.این موضوع و لغو این رزمایش به تیتر یک روزنامه سازندگی آمد.این روزنامه عکس یک خود را به تصویری از علیرضا بیرانوند اختصاص داد و با گزارشی درباره اینکه آیا کی روش و شاگردانش تیم ملی را بعد از ۱۵ سال به نیمه نهایی می رسانند؟ در تیتر نوشت « دست ایران».

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ بخشنامه الزام شرکت‌های هواپیمایی به فروش بلیت هواپیما به صورت سیستمی از اول بهمن ماه خبر داد و گفت: شرکت‌های هواپیمایی، مجاز به فروش بلیت چارتری بدون لحاظ بسته سفر نیستند.روزنامه هفت صبح با تحلیل این موضوع در تیتر عنوان کرد « ایرلاین ها در مقابل آژانس ها» و در زیر تیتر اشاره کرد فروش بلیت چارتر هواپیما که ممنوع شده ممکن است به ضرر آژانس های مسافرتی باشد.این روزنامه عکس یک خود را به اتهاماتی که این روزها گریبانگیر مدیران و سهامدارن بانک سرمایه شده و یکی از آنها محمد امامی کارگردان فیلم شهرزاد بود،اختصاص داد و نوشت «دامن لکه دار شده شهرزاد»و در زیر تیتر اشاره کرده آیا اتهامات سنگین مالی در ارتباط با بانک سرمایه گریبان سریال محبوب شهرزاد را می گیرد؟ هر چند روز گذشته رییس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به سؤال یکی از خبرگزاری ها که پرسیده بود ، آیا امامی در مقام تهیه‌کنندگی سریال شهرزاد هم در مظان اتهام بود، گفت: این کارها به سریال شهرزاد ربطی نداشت.

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

روز سه شنبه علی اکبر صالحی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و اطلاعاتی را درباره مخزن های سوخت راکتور اراک و چگونگی کارکرد آنها ارائه داد .روزنامه آفتاب یزد تیتر یک خود را به سخنان صالحی اختصاص داد و نوشت « رو دست به دلواپسان بعد از سه سال» او در این برنامه گفته بود در این سه سال همه چیز درباره اراک به مردم ،رسانه و مسئولان داخلی و خارجی گفته شده بود.او تصریح کرده بود: راکتور اراک یک چاله‌ای دارد که کالندریا (قلب راکتور) در آن قرار می‌گیرد و سوخت باید در آن قرار بگیرد و ما آن مخزن (کالندریا) را در آورده‌ایم، چون طراحی عوض می‌شود باید فرم مخزن عوض شود و در حال ساخت مخزن دیگری هستیم که در چاله راکتور قرار بگیرد.

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

روز گذشته دومین مناظره میان مصطفی تاجزاده و علیرضا زاکانی بر سر مسائل انتخاباتی سال ۱۳۸۸ و وقایع بعد از آن برگزار شد . روزنامه اعتماد تیتر و عکس یک خود را به گزارشی از این مناظره اختصاص داد و به نقل از تاج زاده نوشت « انقلاب کردیم که گفت و گو کنیم نه اعتراف بگیریم » در این گزارش آمده ،این فعال سیاسی از مناظره خود با زاکانی به عنوان رویدادی زیبای هفته اخیر برای کشور یاد کرد و در عین حال اعترافات به نمایش در آمده شده در مستند “طراحی سوخته” را به سبب تاثیرات مخربی که به اعتقاد وی می‌تواند برای کشور داشته باشد مورد انتقاد قرار داد و اظهارکرد: این به مصلحت کشور نیست مردم، راضی نیستند. ما انقلاب نکردیم که اعتراف گیری نباشد ما انقلاب کردیم که مناظره باشد، شهید بهشتی رئیس قوه قضائیه بودند، اما در همین کشور به عنوان دبیر کل حزب با احزاب دیگر گفت‌وگو می‌کردند.این برای ما مهم است نه اعتراف گیری‌هایی که جز خسران ندارد و امیدوارم که این بساط برچیده شود.

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

روزنامه شرق هم عکس یک خود را به این مناظره اختصاص داد و در تیتری خبری نوشت « روایت وقایع پس از انتخابات ۸۸».این روزنامه تیتر یک خود را به بازتاب سخنان روحانی در دیداری که با معاونین و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشت و در آن جلسه به مسائلی درباره فضای مجازی و حجاب پرداخت ،اختصاص داد و نوشت « واکنش مراجع به سخنان رئیس‌جمهور» در ادامه این سخنرانی ها ،آیت الله مکارم شیرازی به سخنان اخیر رئیس جمهور واکنش نشان دادند و گفت: اخیرا جناب رئیس جمهور دو جمله درباره مسئله حجاب و فضای مجازی گفت که متأسفانه هر دو زننده بوده است ئیس جمهوری که قسم خورده است که ارزش های اسلامی را حفظ کند، باید به قسم خود پایبند باشد؛ ما اگر این همه شهید دادیم، برای ارزش های اسلامی بوده است.

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

روزنامه ایران و آرمان امروز هم تیتر یک خود را به بازتاب سخنان روحانی اختصاص دادند و ایران با توجه به بیانیه روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری ضمن انتشار دقیق سخنان روحانی در اطلاعیه ای از رسانه ها خواست که برای قضاوت درباره سخنان رئیس جمهوری به متن کامل آن مراجعه کنند. ایران در تیتر نوشت:« تحریف سخنان روحانی».ایران همچنین با لعیا جنیدی معاون حقوقی ریاست جمهوری درباره لوایح الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو) و الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم (سی‌اف‌تی) گفتگو کرد. این روزنامه عکس یک را به تصویری از او اختصاص داد و به نقل از او نوشت:« تصویب «پالرمو » و «سی‌اف‌تی» به مصلحت کشور است».

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

آرمان امروز برای بررسی علل ناکارآمدی و افت محبوبیت دولت، ارتباط با اصلاح‌طلبان و آنچه در سپهر سیاست ایران می‌گذرد، با غلامرضا انصاری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و عضو سابق شورای شهر تهران به گفت‌وگو پرداخت و روزنامه عکس یک را به آن اختصاص داد و در تیتر به نقل از انصاری نوشت:« ۸۰ درصد دولت در اختیار جریانی با ۱۰درصد محبوبیت».

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

روز گذشته حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان و محققان ستاد توسعه‌ علوم و فناوری‌های شناختی، وزیر علوم، رؤسا و اساتید دانشگاه‌های مرتبط دیدار کردند. در این دیدار رهبری با اشاره به تأثیرگذاری علوم شناختی در عرصه‌های علمی، پزشکی، اجتماعی و اقتصادی، بر لزوم تلاش همه‌جانبه و شبانه‌روزی برای پیشرفت بیش از پیش در این علوم تأکید کردند و گفتند که شتاب حرکت علمی کشور نباید کاهش یابد و یا متوقف شود، بلکه این شتاب باید برای سال‌های طولانی و تا رسیدن به نقطه‌ اوج علمی حفظ و تقویت شود. جزئیات این دیدار به تیتر و عکس یک روزنامه کیهان آمد و در تیتر به نقل از رهبری نوشت:« هرگز به برنامه‌ها و توصیه‌های غرب اعتماد نکنید».

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

خراسان هم عکس یک را به این دیدار رهبری اختصاص داد و در تیتر به نقل از ایشان نوشت:« شتاب حرکت علمی کشور به هیچ وجه کند و متوقف نشود». « اقدام هوشمندانه برای بازگشت پذیری» تیتر یک روزنامه خراسان است که به سخنان صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در برنامه «رو در رو» اختصاص یافت.

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه هاهفته گذشته کمیسیون تلفیق مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۸ دو مصوبه مهم برای جلوگیری از فرار مالیاتی پزشکان را پیشنهاد داد که با واکنش سازمان نظام‌پزشکی مواجه شد. مصوبه اول موظف‌کردن همه پزشکان به نصب دستگاه کارت‌خوان در مطب بود و در مصوبه دوم تعیین شد که ۱۰ درصد از مبلغ دستمزد پزشک مستقیم به حساب سازمان امور مالیاتی برای علی‌الحساب مالیات واریز شود. روزنامه همدلی تیتر یک « از سوگند بقراطی تا تقابل مالیاتی» را به این موضوع اختصاص داد و گزارشی درباره تصویب طرح الزام مطب‌ها به داشتن پایانه فروشگاهی در مطب، با هدف جلوگیری از فرار مالیاتی برخی از پزشکان کار کرد.

از واکنش مراجع تا تحریف سخنان روحانی در قاب روزنامه ها

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین