جی ام سی سیرا HD 2020 معرفی شد


جی ام سی سیرا HD 2020 معرفی شد
کمپانی آمریکایی جی ام سی، مدل جدید تراک سیرا HD را معرفی کرد که تغییراتی را تجربه کرده است.

جی ام سی سیرا HD در مدل ۲۰۲۰ معرفی شد که تغییرات ظاهری و تکنولوژی زیادی را تجربه کرده است. این خودرو از نظر ظاهری شباهت زیادی به سیرا ۱۵۰۰ دارد اما در طراحی آن توجه بیشتری به جزئیات شده که از جمله آنها می‌توانیم به جلو پنجره، چرخ‌ها.

جی ام سی سیرا HD 2020 معرفی شد

البته تغییرات بدنه سیرا HD جدید به ظاهر محدود نشده و ارتفاع آن هم کمتر شده. همچنین در بخش عقب، یک بخش جدید در نظر گرفته شده که همانند پله عمل می‌کند و وارد شدن به بخش بار را آسان می‌کند.

جی ام سی سیرا در یک نسخه آفرود عرضه می‌شود که AT4 نام دارد و ویژگی‌هایی چون سیستم تعلیق اختصاصی، قفل دیفرانسیل عقب، حالت رانندگی آفرود، چرخ‌های ۱۸ اینچی با لاستیک‌های میشلن و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد و قابلیت رقابت با خودروهایی چون رم پاور واگن و نیسان تیتان XD Pro-4X را دارد.

جی ام سی سیرا HD 2020 معرفی شد

جی ام سی سیرا HD 2020 امکانات کاملی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توانیم به دوربین خارجی با امکان نمایش ۱۵ زاویه دید مختلف بر روی صفحه نمایشگر و دوربین دید عقب و دید ۳۶۰ درجه اشاره کنیم.

جی ام سی سیرا HD 2020 معرفی شد

جی ام سی سیرا HD 2020 به یک موتور دیزلی ۶.۶ لیتری ۸ سیلندر توربو مجهز شده که توانایی تولید ۴۴۵ اسب بخار قدرت و ۱۲۳۴ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله یک جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک جدید به چرخ‎‌ها انتقال پیدا می‌کند و خودرو را قادر می‌سازد تا توانایی کشیدن با ۱۳.۶ تُنی را داشته باشد.

جی ام سی سیرا HD 2020 از اواخر سال جاری میلادی در بازار عرضه خواهد شد. قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

جی ام سی سیرا HD 2020 معرفی شد
جی ام سی سیرا HD 2020 معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس