کارشناس مطرح داوری تایید کرد ؛ ظلم بزرگ داور در حق تیم ملی فوتبال ایران


سعید مظفری زاده کارشناس داوری ورزش سه تنها یک اشکال به داوری دیدار ایران و چین وارد می کند، اخطاری که باعث محرومیت طارمی از بازی بعد شده است. نوشته کارشناس مطرح داوری تایید کرد ؛ ظلم بزرگ داور در حق تیم ملی فوتبال ایران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کارشناس مطرح داوری تایید کرد ؛ ظلم بزرگ داور در حق تیم ملی فوتبال ایران

سعید مظفری زاده : عبدالرحمان جاسم نباید به طارمی اخطار می داد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۹
کارشناس مطرح داوری تایید کرد ؛ ظلم بزرگ داور در حق تیم ملی فوتبال ایران

سعید مظفری زاده کارشناس داوری ورزش سه تنها یک اشکال به داوری دیدار ایران و چین وارد می کند، اخطاری که باعث محرومیت طارمی از بازی بعد شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم های ایران و چین که با پیروزی ۳ گله ایران به پایان رسید با قضاوت عبدالرحمان جاسم صحنه های قابل ذکری داشت که سعید مظفری زاده داور بین المللی ایران اعتقاد دارد او به جز یک صحنه در اغلب آنها تصمیمات درستی گرفته است.

نقد داوری سعید مظفری زاده به جاسم را بخوانید:

دقیقه ۲۰: ضربه بازیکن ما در محوطه جریمه در حالتی طبیعی به دست مدافع چین برخورد کرد که داور به درستی در آن صحنه دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۲۲: مهدی طارمی در یک و دو با مدافع چینی تعادل خودش را در محوطه جریمه از دست داد و یک صحنه مشکوک رقم خورد که در این صحنه هم عبدالرحمان جاسم به درستی صحنه را تشخیص و دستور به ادامه بازی داد و ایرماتوف داور ویدئویی هم با تایید و اعلام نظرش با سیستم رادیویی روی تصمیم داور صحه گذاشت و دلیلی برای بازبینی ندید.

دقیقه ۳۱: سردار آزمون بدون خطا توپ مدافع چینی را گرفت و گل دوم ما در شرایط صحیح به ثمر رسید که بازبینی هم منجر به همان چیزی شد که داور دیده بود.

دقیقه ۶۷: عبدالرحمان جاسم در تشخیص نوع خطای طارمی دچار اشتباه شد و به اشتباه کارت زرد خودش را به بازیکن ما نشان داد و طارمی را دو اخطاره کرد تا از بازی حساس باز بماند. در این صحنه طارمی علیرغم اینکه سُر خورد بدن خودش را جمع کرد تا به بازیکن حریف برخورد نکند؛ ولی متاسفانه داور در تشخیص نوع خطا دچار اشتباه شد و اشتباها کارت زردش را نشان این بازیکن داد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افتخار دوباره برای مهدی طارمی ؛ طلسم بزرگی که لژیونر ایرانی برای پورتو شکست