ایجاد فرصت برای داوطلبان مهم‌ترین رویکرد هلال احمر در سال آینده


ایجاد فرصت برای داوطلبان مهم‌ترین رویکرد هلال احمر در سال آینده

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ایجاد فرصت برای انجام کارهای داوطلبانه مهم‌ترین رویکرد هلال احمر در سال آینده است.

ایجاد فرصت برای داوطلبان مهم‌ترین رویکرد هلال احمر در سال آینده

محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کمبود فرصت برای داوطلبان اظهار کرد: بر اساس قانون و مصوبه مجلس تنها جمعیت هلال احمر اجازه و امکان استفاده از نیروی داوطلب را به صورت قانونی دارد و تعداد داوطلبان باید به ۵ میلیون نفر برسد.

وی افزود: کمبود زمینه و فرصت برای انجام کارهای داوطلبانه از جمله مشکلات این جمعیت است، به همین منظور ایجاد زمینه و فرصت برای داوطلبان از مهم‌ترین رویکردهای هلال احمر در سال آینده است.

بیشتر بخوانید: فعالیت بیش از دو میلیون داوطلب در سازمان جمعیت هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه باید زمینه‌ای فراهم شود تا نیروهای داوطلب دارای مهارت خاص بتوانند تخصص خود را به صورت داوطلبانه ارائه دهند، تصریح کرد: با همکاری سازمان‌های مختلفی همچون بهزیستی، کمیته امداد و آموزش و پرورش در حال آماده‌سازی این زمینه‌ها هستیم. این در حالی است که در سال‌های گذشته چنین تفاهم‌نامه‌هایی اصلا وجود نداشت.

نصیری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سازمان جوانان با کمبود بودجه مواجه است یا خیر؟ گفت: با سازمان داوطلبان به دلیل همکاری و کمک‌های مردمی که وجود دارد، هیچ وقت با کمبود بودجه و اعتبار مواجه نبوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی