وقتی بازیکنان تیم ملی ایران کاسه داغ تر از آش می شوند !


در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن تن به شکست 3 بر 0 داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما نقطه عطف این بازی اشتباه مرگبار مدافعان ایران در اعتراض بیهوده‌ به داور بازی بود. نوشته وقتی بازیکنان تیم ملی ایران کاسه داغ تر از آش می شوند ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

وقتی بازیکنان تیم ملی ایران کاسه داغ تر از آش می شوند !

اشتباه مضحکی از بازیکنان تیم ملی که هرگز از ذهن مردم فوتبالدوست پاک نخواهد شد !
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۵:۱۲
وقتی بازیکنان تیم ملی ایران کاسه داغ تر از آش می شوند !

در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن تن به شکست ۳ بر ۰ داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما نقطه عطف این بازی اشتباه مرگبار مدافعان ایران در اعتراض بیهوده‌ به داور بازی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل ژاپن تن به شکست داد تا حسرت‌ها برای عدم قهرمانی در این رقابت‌ها همچنان ادامه داشته باشد. صحنه گل ایران یکی از غیرحرفه‌ای‌ترین اشتباهات طول تاریخ فوتبال تیم ملی ایران بود. در حالی که داور مسابقه هیچ عکس العملی به سرنگون شدن بازیکن ژاپنی در محوطه جریمه نداشت بازیکنان ایران در جریان بازی و زمانی که توپ با رد شدن از عرض زمین فاصله بسیار زیادی داشت کاسه داغ‌تر از آش شده و تقاضای اخطار برای بازیکن ژاپنی کردند. غافل از این که تاکومی مینامینو با هوشیاری و سرعت خود به دنبال توپ می‌دود و همان توپ تبدیل به گل شد و شیرازه ایران را از هم پاشید. حتی اگر تلخی باخت شب گذشته در سال‌های آینده از یاد هواداران برود، خاطره این اشتباه مضحک از خاطر مردم فوتبالدوست ایرانی پاک نخواهد شد. لعنت به اعتراضی که بی‌موقع انجام شد و یک جام را از ما گرفت!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ کیارش چی میشه بعدت