طرح‌های عمرانی دلیجان در دهه فجر


فرماندار دلیجان: 80طرح عمرانی، اقتصادی همزمان با دهه فجر در دلیجان آماده بهره برداری است.

طرح‌های عمرانی دلیجان در دهه فجربه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سلیمانی گفت: 63طرح عمرانی و 17طرح اقتصادی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 249میلیارد و 782میلیون ریال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده بهره برداری است که این طرح ها 97فرصت شغلی مستقیم و 123فرصت غیرمستقیم را در این شهرستان ایجاد می کند.

وی افزود: زمینه هشت فقره از این طرح ها کشاورزی و در حوزه کشت گیاهان دارویی، پرورش، بسته بندی و قطعه بندی طیور، گوسفند داشتی، پرورش ماهی سردابی و زینتی است.

فرماندار دلیجان اضافه کرد: طرح های آبرسانی برای روستاهای هک، مهدی آباد، جوشق، دوریدان، و سقونقان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شده و نیز خط انتقال آب به شهرک صنعتی و ایستگاه پمپاژ آب دلیجان نیز در این ایام راه اندازی می شود.

سلیمانی گفت: سه سالن ورزشی سپاه روح الله، 2طرح آبخیزداری، 2 اقامتگاه بوم گردی در دودهک و کهک نیز از دیگر طرح های مهم است که در دهه فرخنده فجر امسال با حضور مسئولان استانی و محلی بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: 100برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز برای دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان تدارک شده است که با مشارکت گسترده مردم برگزار می شود.

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هزار و ۲۵۸پروژه عمرانی و اقتصادی در استان مرکزی به بهره برداری می‌رسد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تسلیت‌گویی پوتین به مقام معظم رهبری در پی درگذشت ابراهیم رئیسی