کنترل هدر رفت هزینه‌ها در سال 97


کنترل هدر رفت هزینه‌ها در سال 97

فرزین گفت: نظارت و همکاری تنگاتنگی با بیمارستان‌ها داریم به نحوی که این موضوع باعث شده تا هزینه آنها طی 7 ماه گذشته کنترل شود.

کنترل هدر رفت هزینه‌ها در سال 97

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کوروش فرزین مدیرکل بیمه سلامت استان تهران اظهار کرد: پس از عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها و اجرای راهنما‌های بالینی هزینه‌ها نسبت به سال گذشته کنترل شده است.

عقد قرارداد اداره کل بیمه سلامت با بیمارستان‌های دولتی

فرزین به اقدامات اداره کل بیمه سلامت استان تهران در بحث مدیریت هزینه اشاره کرد و افزود: در بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی ۴ دانشگاه طرف قرارداد با این اداره کل هستند و با ۳ بیمارستان مستقل در سطح استان تهران از ابتدای سال تفاهم‌نامه درمان به امضا رسیده است؛ همچنین این اداره کل در تمام جلسات دانشگاه علوم پزشکی سطح استان تهران حضور فعال دارد.

وی ادامه داد: برای اجرای راهنما‌های بالینی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و نظارت آن همکاری تنگاتنگی با بیمارستان‌ها وجود دارد به نحوی که این موضوع باعث شده تا هزینه آنها طی ۷ ماه گذشته در سقف تفاهم نامه درمان کنترل شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: در مراکز غیر دولتی و دانشگاهی نیز طی برگزاری جلساتی با طرفین قرارداد در بخش پاراکلینیک، دارو و پزشکان هزینه‌ها نسبت به سال گذشته به صورت قابل توجهی کنترل شده است.

فرزین افزود: اسناد هزینه‌ای که به وسیله اداره کل استان تهران پذیرش شده در ٧ ماهه اول سال ٩٧ نسبت به بازده زمانی مشابه در سال ٩٦ از هزینه کمتری برخوردار بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا