85 تحفه سبز به حاشیه‌نشینان در سال چهلم


85 تحفه سبز به حاشیه‌نشینان در سال چهلم

«هم‌زمان با دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب، ۸۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۵میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.»


شهرآرا آنلاین - امیرعلی قاسمی‌مقدم| «هم‌زمان با دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب، ۸۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۵میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.» این خبر را سرپرست فرمانداری مشهد عصر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اعلام کرد تا خوش خبری‌ای باشد برای ساکنان مناطق کمتر برخوردار شهر، آن هم در آستانه دهه فجر.

حیــدر خوش‌نیت در سخـــــنرانی جمع‌بندی‌اش، به نقدهایی که به گمان او غیرمنصفانه درباره عملکرد دولت در رفع مشکلات حاشیه شهر مطرح می‌شود، واکنش نشان داد و گفت که دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی مناطق پیرامونی تلاش‌های فراوانی انجام داده‌اند. به گفته او، از ابتدای دولت یازدهم تاکنون در مجموع یک هزار و ۸۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی در حاشیه شهر مشهد هزینه شده است. سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به تمرکز برنامه ششم توسعه روی موضوع ساماندهی حاشیه شهرها گفت: مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی، دستگاه‌های اجرایی باید ٣٠درصد اعتبارات عمرانی خود را برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی اختصاص دهند که این مهم در مشهد اجرایی شده است. وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب گفت که در این ایام، مجموعا ۲۰۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۱۷میلیارد تومان در شهرستان مشهد افتتاح و ۱۸ پروژه به ارزش ۸۳میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

او همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام پایان سال، به مدیران دستگاه‌های خدماتی تأکید کرد که پروژه‌های عمرانی خود را هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف کنند تا در روزهای پایانی سال، هیچ‌گونه حفاری‌ای در سطح شهر انجام نگیرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟