مرکز خرید سارینا یک کیش


مرکز خرید سارینا یک کیش جز برترین و بزرگ ترین بازارهای این جزیره می باشد...
مرکز خرید سارینا یک کیش جز برترین و بزرگ ترین بازارهای این جزیره می باشد که در ده طبقه و انواع فروشگاه ها و غرفه های تجاری در اصناف مختلف می باشد.مساحت زیر بنای مجتمع تجاری سارینا یک 5320 متر مربع می باشد و جز مدرن ترین مراکز خرید جزیره کیش است، از 10 طبقه […] نوشته مرکز خرید سارینا یک کیش اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار شد.

مرکز خرید سارینا یک کیش جز برترین و بزرگ ترین بازارهای این جزیره می باشد که در ده طبقه و انواع فروشگاه ها و غرفه های تجاری در اصناف مختلف می باشد.مساحت زیر بنای مجتمع تجاری سارینا یک ۵۳۲۰ متر مربع می باشد و جز مدرن ترین مراکز خرید جزیره کیش است، از ۱۰ طبقه بازار سارینا مال یک کیش ۷ طبقه آن به صورت اداری است و ۳ طبقه اختصاصی فروشگاهی می باشد.
مرکز خرید سارینا یک کیش دارای موقعیت مکانی و دسترسی خوب به هتل های داریوش و ارم کیش است و همچنین در نزدیکی مراکز خرید پردیس یک و دو می باشد.

از امکانات رفاهی مجتمع سارینا کیش می توان به پارکینگ طبقاتی، رستوران و کافی شاپ و از همه مهمتر منظره رو به دریا اشاره کرد.

بیشتر مغاره ها و فروشگاه های این مرکز خرید را لوازم خانگی خارجی و داخلی تشکیل داده است اما غرفه های عرضه پوشاک زنانه و مردانه برند های روز دنیا، فروشگاه های لوازم ورزشی و عینک های مارک، کیف و کفش های کلاسیک و اسپورت و لوازم آرایشی خارجی از دیگر فروشگاه های فعال در این بازار می باشند.

پربازدیدترین ها:

ساعات بازدید از مرکز خرید سارینا یک کیش : ۱۰ صبح تا ۲۲

آدرس مجتمع تجاری سارینا ۱ جزیره کیش : ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم

مرکز خرید سارینا یک کیش

مرکز خرید سارینا یک کیش
مرکز خرید سارینا یک کیش
مرکز خرید سارینا یک کیش