آلگری: شما می توانید در یک یا دو بازی خودتان را نجات دهید اما در نهایت سقوط خواهید کرد


ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، آتالانتا را شایسته پیروزی برابر تیمش در کوپا ایتالیا می داند. نوشته آلگری: شما می توانید در یک یا دو بازی خودتان را نجات دهید اما در نهایت سقوط خواهید کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آلگری: شما می توانید در یک یا دو بازی خودتان را نجات دهید اما در نهایت سقوط خواهید کرد

صحبت های آلگری پس از شکست سنگین مقابل آتالانتا
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵
آلگری: شما می توانید در یک یا دو بازی خودتان را نجات دهید اما در نهایت سقوط خواهید کرد

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، آتالانتا را شایسته پیروزی برابر تیمش در کوپا ایتالیا می داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس در یکی از ضعیف ترین نمایش های خود در این فصل، در برگامو حرفی برای گفتن با آتالانتا نداشت و با شکست سنگین ۰-۳، امکان کسب پنجمین قهرمانی متوالی در کوپا ایتالیا را از دست داد.

آلگری گفت:

“صحنه اخراج؟ در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و تصمیم داور مبنی بر اخراج من درست بود. برابر آتالانتا یک نتیجه ناخوشایند برای ما رخ داد. در دیدار مقابل رم رم نیز یک نیمه خیلی بد را داشتیم و در این دیدار در جریان کل بازی روند و نمایش ضعیف یوونتوس ادامه پیدا کرد.

گل آتالانتا در دقایقی به ثمر رسید که همه چیز خوب پیش می رفت اما گل سوم را ما خودمان به آنها هدیه دادیم. من این بازی را هشداری برای تیمم نمی بینم زیرا غیر ممکن است که در هر بازی برنده باشید. ما می خواستیم برای پنجمین بار متوالی در کوپا ایتالیا قهرمان شویم اما آتالانتا تیمی بسیار فیزیکی و تهاجمی بود و من به آنها تبریک می گویم.

از این بازی می توان به مثابه یک درس بزرگ در طول فصل استفاده کرد. فصل قبل نیز ما بعد از تساوی مقابل کروتونه در برابر ناپولی شکست خوردیم. شما می توانید در یک یا دو بازی خود نجات دهید، اما با این روند در نهایت سقوط خواهید کرد.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟