سوارز: می خواهم در بارسلونا بازنشسته شوم


لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا ابراز امیدواری کرد که بتواند فوتبالش را با این تیم به پایان برساند. نوشته سوارز: می خواهم در بارسلونا بازنشسته شوم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سوارز: می خواهم در بارسلونا بازنشسته شوم

سوارز امیدوار به بازنشستگی در بارسلونا
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۴
سوارز: می خواهم در بارسلونا بازنشسته شوم

لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا ابراز امیدواری کرد که بتواند فوتبالش را با این تیم به پایان برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سوارز سال ۲۰۱۴ از لیورپول به بارسلونا پیوست و به عنوان یکی از گرانقیمت ترین خریدهای این باشگاه لقب گرفت. با این حال او در این مدت عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته درخشش چشم گیری داشته باشد. حال سوارز در مصاحبه با اسپورت مدعی شد که آرزوی بازنشستگی در بارسلونا را دارد.

او گفت:

“بله زیرا اتفاقی غیرقابل تصور است. ولی فکر می‌کنم این انگیزه هر بازیکنی باشد. اینکه شما فوتبالتان را در یک باشگاه بزرگ به پایان برسانید، اتفاق بسیار بزرگی است ولی کار بسیار سختی خواهد بود زیرا افراد کمی موفق به این کار شده اند.”

سوارز درباره مصدومیت زانویش گفت:

” واقعیت این است که نمی‌خواهد راجع به این موضوع صحبت کنم زیرا کوچکترین دردی از بعد از تعطیلات نداشته ام. من حتی نمی‌خواهم به این موضوع فکر کنم زیرا یک ماه است که مشکلی نداشته ام، دردی نداشته ام و می‌توانم از خودم مراقبت کنم. با دکتر حدود ۳ یا ۴ ماه کار کردیم و حالا درد دست از سرمن برداشته است. از ماه آگوست تا نوامبر یا دسامبر با درد بازی می‌کنم ولی این یک ماه اخیر همه چیز خیلی خوب پیش رفته است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ 5 کودک به شهادت رسیدند