ستاره سابق آرسنال: دنیس سوارز تفاوت چندانی با بازیکنان آرسنال ندارد


آلن اسمیث، ستاره سابق آرسنال معتقد است که دنیس سوارز، تفاوت چندانی با بازیکنان فعلی این تیم ندارد و آرسنال در نقل و انتقالات ناکام بوده است. نوشته ستاره سابق آرسنال: دنیس سوارز تفاوت چندانی با بازیکنان آرسنال ندارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره سابق آرسنال: دنیس سوارز تفاوت چندانی با بازیکنان آرسنال ندارد

نارضایتی آلن اسمیت از خرید جدید آرسنال
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۶
ستاره سابق آرسنال: دنیس سوارز تفاوت چندانی با بازیکنان آرسنال ندارد

آلن اسمیث، ستاره سابق آرسنال معتقد است که دنیس سوارز، تفاوت چندانی با بازیکنان فعلی این تیم ندارد و آرسنال در نقل و انتقالات ناکام بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امری در ابتدای نقل و انتقالات مدعی شده بود که قصد خرید بازیکنی نخواهد داشت ولی در پایان ژانویه نام چندین بازیکن حول آرسنال شنیده می‌شد. در نهایت دنیس سوارز از بارسلونا به آرسنال پیوست، انتقالی که از نگاه آلن اسمیث، انتقال چندان موفقی نخواهد بود.

او گفت:

“هواداران آرسنال مطمئنا دوست داشتند که فعالیت بیشتری در نقل و انتقالات شود ولی در نهایت تنها دنیس سوارز به تیم اضافه شد. اگر تصور کنیم که او به ترکیب اصلی راه پیدا کند، چقدر بازی خواهد کرد. اونای امری از زمان سویا او را می‌شناسد، او هافبکی است که توانایی بازی در پست‌های متنوعی را دارد.

این ها در حالیست که اسمیث برای کسب تجربیات بیشتر راهی آلمان شده است. فکر نمی‌کنم امری قید او را زده باشد و امیدوارم که به عنوان بازیکن بهتری به تیم برگردد.”


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر