پرچم « امام آمد» در خلیج فارس به اهتزاز درآمد


خبرگزاری شبستان: پرچم « امام آمد» و پرچم جمهوری...
خبرگزاری شبستان: پرچم « امام آمد» و پرچم جمهوری اسلامی ایران (12 بهمن) در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خلیج فارس به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، طی آئینی پرچم « امام آمد » و پرچم جمهوری اسلامی ایران (12 بهمن) در سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با به پرواز درآمدن گلایدرها و بحرنوردی جت اسکی ها در کرانه سواحل خلیج فارس بندر بوشهر به اهتزاز درآمد.

پرچم « امام آمد» در خلیج فارس به اهتزاز درآمد

افتتاح نمایشگاه 40 ساله دستاورد دولت در دبیرستان سعادت بوشهر

نصرالله شفیعی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری شبستان خبرداد: نمایشگاه دستاوردهای خدمات چهل ساله ادارات استان بوشهر، امروز (12 بهمن) ساعت 15 در محل دبیرستان تاریخی سعادت با حضور مسئولان لشکری و کشوری افتتاح می شود.

پرچم « امام آمد» در خلیج فارس به اهتزاز درآمد

اجرای سرود بچه های مسجد در مصلای جمعه بوشهر

در ادامه این گروه سرود بچه های مسجد بر روی عرشه کشتی اداره دریانوردی و در محل مصلای جمعه به اجرای سرود پرداختند و این سرود انقلابی از طریق شبکه استانی صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش شد.

پرچم « امام آمد» در خلیج فارس به اهتزاز درآمد

سخنرانی سخنگوی سپاه پاسداران
خاطرنشان می‌شود، در آئین (12 بهمن) سردار شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل مصلای جمعه شهر بوشهر به ایراد سخنرانی در خصوص دستور های نظام و تهاجمات رسانه ای دشمنان پرداخت.

پایان پیام/647

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته