«خانواده و آسیب های اجتماعی»؛ افق و محور فعالیت های اعتاب مقدسه


«خانواده و آسیب های اجتماعی»؛ افق و محور فعالیت های اعتاب مقدسه

حجت الاسلام حسین آبادی با اعلام مصوبات پنجمین جلسه کارگروه ارشاد و امور خانواده اعتاب مقدسه، گفت: بنابر تصویب این جلسه مقرر شد همسو با تاکید مقام معظم رهبری مسئله «خانواده و آسیب های اجتماعی» در این اعتاب به عنوان افق کار مدنظر قرار بگیرد.

حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان در تشریح آنچه که در جلسه اخیر کارگروه ارشاد و امور خانواده اعتاب مقدس گذشت، اظهار کرد: پنجمین جلسه این کارگروه که تولیت آن بر عهده مسجد مقدس جمکران است، اواخر دی ماه برگزار شد و نتایجی در پی داشت؛ نخست آنکه حجت الاسلام «جواد صبری»، مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران به عنوان دبیر جدید این کارگروه انتخاب شد.

نماینده معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در اجلاس اعتاب تصریح کرد: همچنین، بر فضاسازی بیشتر برای تحقق برنامه های این کارگروه در اعتاب مقدس از طریق تخصیص بودجه و ایجاد سرفصل های مستقل تاکید شد.

وی با اعلام تصویب چشم انداز و ماموریت اصلی کارگروه ارشاد و امور خانواده اجلاسیه اعتاب جهان اسلام در این جلسه، بیان کرد: مقرر شد مسئله «خانواده و آسیب های اجتماعی» که از تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با خانواده است در اعتاب مقدسه که ملجا و پناه مردم هستند، مدنظر قرار بگیرد چراکه توجه به خانواده و مصون سازی آن از آسیب ها در ارتقای فرهنگ عمومی مردم و بسط فرهنگ اهل بیت(ع) تاثیر بسزایی دارد.

حجت الاسلام حسین آبادی با اشاره به آغاز اجرای طرح میزهای مشاوره ویژه خادمان اعتاب و خانواده های آنها به همت این کارگروه، ابراز کرد: آستان قدس رضوی، حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران اجرای این طرح را آغاز کرده اند اما هنوز برخی اعتاب کار را کلید نزده اند.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران درباره مصوبات پنجمین جلسه کارگروه ارشاد و امور خانواده اجلاس اعتاب، خاطرنشان کرد: اعلام سرفصل های پیشنهاد در حوزه آموزش خانواده در جلسه آینده کارگروه توسط همه اعضاء، ارسال لیست استادان ارشاد و مشاوره خانواده عتبه مقدسه به دبیرخانه کارگروه، اعلام مصوبات از طیق فضای مجازی، راه اندازی بانک اطلاعات استادانی که درباره ارشاد و مشاوره فعالیت می کنند و برخورداری نمایندگان اعتاب در کارگروه از اختیار تام اجرائی و عدم تعویض این نمایندگان از مصوبات این جلسه بود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر