لوازم سفره هفت‌سین از کجا بخریم؟


لوازم سفره هفت‌سین از کجا بخریم؟

خرید وسایل سفره هفت سین یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های خرید عید نوروز است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به سال جدید خیلی‌ها فرصت نکرده‌اند سور و سات سفره هفت‌سین نوروزشان را تدارک ببینند. اگر شما هم جزء این عده هستید این مطلب را بخوانید تا دستتان بیاید از کجا‌ها می‌شود لوازم سفره هفت‌سین را تهیه کرد.

لوازم سفره هفت‌سین از کجا بخریم؟

لوازم سفره هفت‌سین

بعضی از لوازم سفره هفت‌سین مثل قرآن و آیینه و سرکه و سکه معمولا توی خانه‌ها پیدا می‌شوند. سبزه هم بعضی‌ها عادت دارند خودشان سبز کنند و بعضی می‌خرند. گل و سنبل و ماهی قرمز توی تنگ هم که اصولا باید خرید. می‌ماند ظروفی که قرار است ۶سین دیگر را میزبانی کنند. خیلی‌ها عادت دارند این سین‌ها را توی کاسه‌ها و ظروف معمولی داخل خانه‌شان بگذارند و خیلی‌ها دنبال ظروف خاص و زیبا‌تر می‌گردند. حالا اگر قصد خرید همه یا بعضی از این لوازم را دارید به اینجاهایی که می‌خوانید سری بزنبد و سفره‌تان را کامل کنید.
لوازم سفره هفت‌سین از کجا بخریم؟


اگر می‌خواهید خودتان بروید خرید

برای خرید حضوری لوازم سفره نوروزی تقریبا همه جا می‌شود رفت. توی این ایام تقریبا همه گل فروشی‌ها غیر از گل و سبزه بساط هفت‌سینشان هم به پاست. به علاوه خیلی از مغازه‌های «هرچی فروشی» هم این روز‌ها جلوی درشان ماهی قرمز و سبزه و باقی لوازم سفره نوروز را می‌فروشند.
از این‌ها که بگذریم می‌رسیم به دو مرکز تقریبا اصلی و بورس لوازم عید. یکی در شمال تهران و دیگری در جنوب تهران.
اگر به میدان تجریش نزدیک هستید این روز‌ها راسته مغازه‌های ورودی بازارچه سنتی تجریش بورس بزرگ فروش لوازم هفت‌سین است. مغازه‌هایی خوش رنگ و لعاب و زیبا که تویشان از شیر مرغ پیدا می‌شود تا جان آدمیزاد. فقط دیدن بساط این مغازه‌ها در این روز‌ها حال آدم را کلی خوب می‌کند.
لوازم سفره هفت‌سین از کجا بخریم؟
بازار گل شهید محلاتی هم بورس جنوب و جنوب شرق فروش لوازم هفت‌سین است. چند وقتی است مغازه‌های زیادی در بازار گل محلاتی به فروش محصولات تزیینی می‌پردازند. این مغازه‌ها در این ایام تمام توانشان را می‌گذارند روی نوروز و سفره هفت‌سین. شما با رفتن به بازار گل هم می‌توانید لوازم و کاسه‌ها و تزیینات سفره را آماده بخرید و هم می‌توانید با خرید وسایل مختلف تزیینی خودتان لوازم هفت‌سینتان را درست کنید. به علاوه این روز‌ها بازار گل محلاتی پر است از انواع و اقسام گل‌های زیبا و دلربای بهاری. اگر قرار شد برای خرید سفره هفت‌سین به اینجا بروید خرید گل را فراموش نکنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند