بارسلونا 1 - 0 وایادولید؛ مسی یک پنالتی زد، یکی خراب کرد


بارسلونا 1 - 0 وایادولید؛ مسی یک پنالتی زد، یکی خراب کرد

آبی و اناری پوشان در شب درخشش دروازه بان حریف به یک پیروزی خفیف دست یافتند.

آبی و اناری پوشان در شب درخشش دروازه بان حریف به یک پیروزی خفیف دست یافتند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های بارسلونا و وایادولید از هفته بیست و چهارم لالیگا در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود بارسای میزبان تمام شد. بارسا با این پیروزی امتیازی شد تا اختلافش با اتلتیکو مادرید را به ۷ برساند.

بارسا در شبی که والورده به سوارز استراحت داده بود در دقیقه ۱۹ روی پاس زیبای مسی صاحب نخستین موقعیت جدی خودش شد اما دمبله نتوانست از موقعیت تک به تک به خوبی استفاده کند. تیم میزبان در دقیقه ۴۲ روی یک ضد حمله پس از خطای بازیکن حریف روی پیکه صاحب پنالتی شد که مسی توانست آن را به گل تبدیل کند.

بارسا در دقیقه ۵۲ تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دروازه بان وایادولید توانست با یک عکس العمل تماشایی مانع از وارد شدن ضربه والی مسی به درون دروازه شود. آبی و اناری پوشان که در این دقایق تیم برتر میدان بودند در دقیقه ۶۶ می توانست گلزنی کنند اما این بار هم جوردی ماسیپ با یک عکس العمل خوب ضربه سوارز را دور کرد و مسی در برگشت نتوانست دروازه را باز کند.

سوارز در دقیقه ۷۴ روی سانتر مسی می توانست گلزنی کند اما تعللش باعث شد این فرصت خوب هم از دست برود. بارسا در دقیقه ۸۴ روی همکاری خوب سوارز و کوتینیو پس از خطا روی ستاره برزیلی بار دیگر صاحب پنالتی شد اما دروازه بان وایادولید که شب درخشانی را سپری کرد توانست ضربه مسی را مهار کند.

ماسیپ که بدون شک ستاره میدان در این بازی بود در دقیقه ۹۲ بار دیگر با یک واکنش زیبا مانع از گلزنی سوارز در این بازی شد.

۲۰۳۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل