آلگری: اتلتیکو در خانه هجومی بازی می‌کند / درباره ایکاردی حرف نمی‌زنم


آلگری: درباره ایکاردی حرف نمی‌زنم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس ترجیح داد وارد شایعات انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس نشود. این آرژانتینی در آستانه بازی اینتر با راپیدوین در لیگ اروپا از کاپیتانی خلع شد و بعد از ترکیب تیم کنار گذاشته شد. بعد از پیروزی یک بر صفر اینتر در اتریش، ایکاردی در اینستاگرام پست‌های مبهمی گذاشت، او به نقل قول مشهور مارک تواین نویسنده آمریکایی، اشاره کرد: «بهتر است دهانت را ببندی و احمق به نظر برسی تا اینکه آن را باز کنی و همه تردیدها را از بین ببری.» روز بعد هم پست دیگری گذاشت: «با سکوتت گیجشان کن، با کارت شگفت‌زده‌شان کن.»

حالا شایعات جدی درباره آینده این بازیکن به وجود آمده اما مربی یوونتوس دوست ندارد در این مقطع مهم از فصل خودش را درگیر چنین ماجراهایی کند: «هیچ چیز درباره نقل و انتقالات نمی‌دانم، ترجیح می‌دهم تابستان به کنار دریا بروم، باشگاه هر بازیکنی که در دسترس باشد را رصد می‌کند. ایکاردی خوب گل می‌زند اما ارزیابی و اظهارنظر را به لوچانو اسپالتی مربی اینتر واگذار می‌کنم که او را بهتر می‌شناسد.» واندا نارا همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی که هنوز با تمدید قرارداد با اینتر موافقت نکرده، مثل همسرش به اظهارنظرهای مبهم می‌پردازد. او با گفتن اینکه هواداران اینتر در برابر نگاه منفی برخی رسانه‌ها به ایکاردی حمایت لازم را از او نمی‌کنند، هواداران را عصبانی کرده. ایکاردی در این فصل 9 گل زده و دو پاس گل داده.

آلگری بعد از پیروزی 3 بر صفر یووه برابر فروزینونه ابراز خوشحالی کرد از اینکه قحطی گل پائولو دیبالا به پایان رسیده. این آرژانتینی 25 ساله بعد از شش دقیقه گل اول را از فاصله بیست و چندمتری زد و لئوناردو بونوچی و کریستیانو رونالدو گل‌های بعدی را زدند. این نخستین گل دیبالا بعد از سه ماه بود، او در 29 بازی این فصل در رقابت‌های مختلف تنها هشت گل زده است.

آلگری: اتلتیکو در خانه هجومی بازی می‌کند / درباره ایکاردی حرف نمی‌زنم---

اتلتیکو در خانه هجومی بازی می‌کند

آلگری گفت: «برای پائولو خوشحالم، گل خوبی زد و مهاجمان برای گلزنی زنده‌اند. ما بازیکنی می‌خواهیم که بین خطوط بازی کند بنابراین با دو مهاجم به اضافه او بازی می‌کنیم. این شاید محدودیت‌هایی برای او در زدن ضربه آخر ایجاد کرده باشد اما روی بازی‌اش تاثیری نگذاشته.»

یووه با این پیروزی با 14 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی که امشب بازی دارد، خود را برای بازی سه‌شنبه با اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو آماده کرد: «تیم از نظر فیزیکی پیشرفت کرده، در ابتدای نیمه دوم کمی افت کردیم اما حالا آماده رویارویی با این بخش مهم از فصل هستیم، در لیگ و لیگ قهرمانان. بازی در مادرید متفاوت است، باید با تمرکز کامل و هدف زدن گل بازی کنیم وگرنه کار سختی خواهیم داشت. اتلتیکو در خانه هجومی بازی می‌کند، این تیم در سال‌های گذشته در اروپا نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم