کنفرانس ورشو دستاوردی نداشت


کنفرانس ورشو دستاوردی نداشت

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق گفت: کنفرانس ورشو در لهستان هیچ گونه دستاورد و نتیجه ای برای برگزارکنندگانش نداشت.

ایران اکونومیست- حجت الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی در سمنان بیان کرد: هدف از برگزاری کنفرانس ورشو در لهستان، ایجاد توافق بین کشورهای مختلف به ویژه کشورهای منطقه، علیه ایران بود و غیبت کشورهای موثر و مهم منطقه در کنفرانس ورشو، نشانه اعتراض به ماهیت و اهداف کنفرانس بود.

کنفرانس ورشو دستاوردی نداشت
وی اضافه کرد: حضور نیافتن دولت های موثر منطقه در کنفرانس ورشو نشانگر اعتراض این کشورها به چنین کنفرانسی با چنین اهدافی بود.
جانشین معاونت عقیدتی حشد الشعبی عراق ادامه داد: نخستین کشور معترض به برگزاری این کنفرانس عراق بود و ترکیه، روسیه، لبنان و فلسطین نیز با غیبت در این کنفراس، اعتراض و مخالفت خود برای تشکیل جبه ضدایرانی را نشان دادند.
وی گفت: هدف برگزار کنندگان کنفرانس ورشو این بود که به کشورهای شرکت کننده بفهمانند ایران برای آنها مضر و خطرات ایران برای آنها بسیار زیاد است.
حسینی گفت: کشورهای مرتجع عمارات و عربستان به کمک رژیم صهیونیستی و آمریکا، طراحان اصلی این کنفرانس بودند.
وی بیان کرد: محور مقاومت نیز به سرپرستی ایران، عراق، سوریه، لبنان و ترکیه، با پشتیبانی کشورهای روسیه و چین در مقابل محور شر پیروز شدند.
رئیس اتحادیه رادیو و تلوزیون عراق با اشاره به اینکه کنفرانس ورشو هیچ دستاوردی نداشت، افزود: همه دنیا می گویند کشورهایی که در کنفرانس ورشو حضور نیافتند برنده اصلی آن بودند.
رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی عراق به منظور شرکت در گردهمایی فعالان مردمی اربعین حسینی و مدیران موکب های سمنان و همچنین شرکت در آیین تجلیل از خادمان موکب فرهنگی رسانه ای فجر به این استان سفر کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط