خیرین پیشگامان جهاد علمی در کشور


خیرین پیشگامان جهاد علمی در کشور

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران: فصل جدیدی با حضور خیرین در علم و دانش ایجاد شده است و خیرین پیشگامان جهاد علمی در کشور محسوب می‌شوند

خیرین پیشگامان جهاد علمی در کشورسیدجواد ساداتی نژاد در حاشیه ششمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفان دانشگاه تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در ۶ سال گذشته خیرین استقبال خوبی در حمایت از علم و فناوری در دانشگاه تهران داشتند به طوری که در ابتدا فقط ۱۵ خیر در دانشگاه تهران حضور داشت و امروز تعداد خیرین به ۶۰۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه خیرین در بخش‌های مختلف از جمله ساختن سالن ورزش، ساخت، تعمیر و تجهیز خوابگاه و حمایت از دانشجویان برتر همکاری گسترده‌ای داشتند، گفت: بورسیه دانشجویان برتر دانشگاه تهران توسط خیرین در چند سال گذشته گسترش یافته است بطوری که در سال ۹۷، هزار و ۵۸۲ نفر از دانشجویان برتر دانشگاه تهران با حمایت خیرین بورسیه شدند و در ۱۰ ماه از سال مبلغ ۲۰۰ هزار تومان ماهانه از خیرین دریافت می‌کنند.

ساداتی نژاد افزود: ساخت، تعمیر و تجهیز خوابگاه و حتی حضور خیرین در عرصه پژوهشی در سال ۹۷ چشمگیر بوده است بطوری که مبلغ حمایت خیرین به ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران با بیان اینکه حمایت خیرین از دانشگاهیان هم اکنون به عرصه کارآفرینی و اشتغال هم رسیده است، گفت: شاهد حمایت خیرین از ایده‌های برتر دانشجویی در چند سال اخیر بوده ایم و این حمایت ادامه دارد.

ساداتی نژاد افزود: دانشگاه تهران نخستین دانشگاه آموزش عالی کشور هم اکنون به سمت مردمی شدن می‌رود و فصل جدیدی با حضور خیرین در بخش علم و دانش ایجاد شده است از این رو خیرین پیشگامان جهاد علمی کشور محسوب می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل