ارومیه میزبان تیم بسکتبال دختران زیر 18 سال جمهوری آذربایجان است


ارومیه میزبان تیم بسکتبال دختران زیر 18 سال جمهوری آذربایجان است

ارومیه - ایرنا - رییس هیات بسکتبال آذربایجان غربی گفت: تیم دختران زیر 18 سال جمهوری آذربایجان برای برگزاری سه دیدار دوستانه به شهر ارومیه سفر کرده است.

ولی حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دختران جمهوری آذربایجان در این سفر سه دیدار با تیم های زیر 18 سال ارومیه، بوکان و مهاباد در سالن دانشگاه نازلو برگزار می کند.
وی بیان کرد: این مسابقات بر اساس تفاهم نامه امضا شده بین اداره کل ورزش و جوانان استان و جمهوری آذربایجان مبنی بر برگزاری برنامه های مشترک ورزشی در استان های مرزی در حال انجام است.
وی ادامه داد: تیم جمهوری آذربایجان روز گذشته در نخستین دیدار دوستانه خود با نتیجه نزدیک 59 بر 54 مقابل تیم دختران زیر ١٨ سال بوکان به پیروزی رسید.
رییس هیات بسکتبال آذربایجان غربی گفت: برنامه این مسابقات به صورت رفت و برگشت طراحی شده است و قرار است تیم منتخب آذربایجان غربی نیز فروردین ماه سال آینده برای برگزاری دیدارهای دور برگشت به شهر باکو سفر کند.
به گزارش ایرنا شمامه زمانی، شادی حیدری منش و بهاره آقا دوست به ترتیب مربیگری تیم های زیر 18 سال ارومیه، مهاباد و بوکان را بر عهده دارند.
7156/2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی