تیم ملی کمان سنتی ایران با هدایت مربی ارومیه ای قهرمان شد


تیم ملی کمان سنتی ایران با هدایت مربی ارومیه ای قهرمان شد

ارومیه - ایرنا - رییس هیات تیراندازی با کمان آذربایجان غربی گفت: تیم های ملی کمان سنتی مردان و زنان ایران با هدایت «الهام قره باغ» مربی ارومیه ای، بر سکوی قهرمانی مسابقات بین المللی جام ژئو پارک ارس جای گرفت.

پیمان رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دوره این مسابقات با حضورهفت تیم از کشورهای ایران، ترکیه، آذربایجان، افغانستان و عراق به میزبانی سازمان منطقه آزاد و تجاری صنعتی ارس در شهرستان جلفا برگزار شد.
وی با بیان اینکه مسابقات در 2 بخش مردان و زنان برگزار شد، ادامه داد: سرپرستی تیم ملی ایران را «مصطفی چلیپا» از آذربایجان غربی بر عهده داشت.
وی بیان کرد: دربخش مردان تیم ملی ب ایران قهرمان شد، تیم ملی الف ایران به مقام نایب قهرمانی رسید و ترکیه بر سکوی سوم ایستاد.
رییس هیات تیراندازی با کمان آذربایجان غربی گفت: در بخش بانوان تیم ملی الف ایران بر سکوی قهرمانی جای گرفت، تیم ترکیه دوم شد و تیم ملی ب ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.
به گزارش ایرنا الهام غفاری پیشتر یکی از کمانداران موفق ارومیه ای است که چندین عنوان قهرمانی کشور را در کارنامه دارد و در حال حاضر در کسوت مربیگری این رشته ایفای نقش می کند.
غفاری مدال برنز مرحله دوم مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کمان سنتی کشور جام سهند را که در تیر سال گذشته را در مراغه به دست آورده است.
«بهرام تیمورزاده» یکی دیگر از ملی پوشان با تجربه ارومیه ای است که سابقه حضور در ترکیب تیم های ملی و اعزام به مسابقات بین المللی را دارا می باشد.
کمانداران آذربایجان غربی در سال 1395 توانستند یک مدال نقره در مسابقات بین المللی و 9 مدال رنگارنگ رقابت های کشوری را کسب کنند.
تیراندازی با کمان ورزشی کم خطر و سرگرم کننده برای همه سنین به شمار می رود و باعث افزایش تمرکز و مهارت تعیین هدف می شود؛ این رشته از ورزش های توصیه شده پیامبر اسلام نیز به شمار می رود.
7156/7129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی