دادستان بجنورد به عرضه کنندگان مواد محترقه هشدار داد


دادستان بجنورد به عرضه کنندگان مواد محترقه هشدار داد

بجنورد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بجنورد به افراد فرصت طلب و سودجو برای عرضه مواد محترقه که با اقدامات مجرمانه خود موجبات سلب آرامش جامعه و تهدید سلامت عمومی مردم استان را فراهم می کنند، هشدار داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، مسلم محمدیاران در گفت وگوی اظهار داشت: به طور قطع بدون هیچ گونه اغماض و مماشاتی با مجرمین و اخلاگرانی که امنیت و سلامت عمومی را تهدید می کنند برخورد خواهد شد.
وی با بیان این که برقراری نظم و آرامش و تامین امنیت شهروندان و نیز صیانت و پاسداری از حقوق عامه از مهم ترین اولویت های دستگاه قضایی است، گفت: تمامی دستگاه های متولی نظم و آرامش و حافظ امنیت بطور دقیق وضعیت اجتماعی را به ویژه در ایام منتهی به پایان سال رصد می کنند و در همین راستا بازرسی ها نیز افزایش یافته و طبعا چنانچه افرادی در زمینه توزیع و عرضه مواد محترقه فعالیت داشته باشند،دستگیر و مجازات خواهند شد.
این مقام قضایی استان گفت: علاوه بر پلمپ مکان های عرضه این قبیل مواد، وسائط نقلیه حامل مواد محترقه نیز توقیف و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ متوقف خواهند بود.
وی افزود: این اقدامات علاوه بر مجازاتی است که قانونگذار برای توزیع کنندگان مواد محترقه و برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی در نظر گرفته است.
حوادث شب چهارشنبه سوری پارسال در این استان 19 مصدوم داشت که بیشتر آن ها به صورت سرپایی مداوا شدند.
6042


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟